Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVad händer i helgen då?
You need to log in to create posts and topics.

12

Våren är här och det är bra härligt att vara ute, helst på hojen då men ikväll har jag fixat med trädgården o känner mej rätt nöjd över det! Helgen går annars i cyklingens tecken (nån som är förvånad?? 😉

Vad har ni för planer för helgen då?

tja det är ju långhelg så det blir väll ett par långrundor troligtvis en på racern och en riktigt lång på mtb:n för att se hur man ligger till inför långa Billingeracet.

i övrigt blir det nog som vanligt och att man grillar korv på det som blir kvar av m

MTB, racer, klättring, inlines, MTB, löpning, löpning...tror jag...kanske lyckas trycka in något mer för det ser ju inte bra ut med 2 löpning efter varandra 😀

Ut i solen, sol och 26 grader. Nagra grader varmare an de e alla andra dagar 🙂
Blir nan sorts traning idag, lopning eller cykling. Long ride cykling imorgon med tri-teamet och cykling pa sondag med en kompis. Far hoppas man far lite fin cykelbranna...ha

Vi är INTE alls avundsjuka här hemma! INTE alls...
Fast i Skåne är vädret faktsikt väldigt bra, med temperaturer över 20 grader. Lämpar sig fint med cykling...Men, visst - inte som att sitta "over there"

*morrar* jag vill, vill, vill, vill....

hiiii 😀
Men a andra sidan, det segaste som finns ar nar man MASTE plugga asmycket...och sa ar det supervader och man har en cykel som star hemma o ropar att den vill UUUUUT!

Sant...
Men studierna kan du ju ta en annan dag - det var i alla fall så jag resonerade...... (t+)

Gräva mammas land, fira mammas födelsedag, städa scoutförrådet. På valborg ska jag sälja korv! (H) Hoppas hinna med en tur i skogen också. Känner att jag behöver det för att varva ned lite...

Cykla, springa, åka inlines, orientera och kolla på Liège-Bastogne-Liège! 😉

Va.. sitta inne och titta på TV, men Fredrik!! 🙂

12