Quote from Nils Hylander on 22 September 2009, 21:36*ha ha ha*
Tack för den Fredrik.... 😀
*ha ha ha*
Tack för den Fredrik.... 😀
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 08:42Stort tack för allt engagemang och alla svar! Nu längtar jag nästan till vintern 🙂
Stort tack för allt engagemang och alla svar! Nu längtar jag nästan till vintern 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2009, 09:00Bra Titti!
Kom ihåg de där orden mitt i värsta snöyran, när det blåser underifrån, och cykelbanorna är fulla med drivsnö och du är helt ensam på cykelbanorna, för bara du är tuff nog att utmana vädrets makter!
Bra Titti!
Kom ihåg de där orden mitt i värsta snöyran, när det blåser underifrån, och cykelbanorna är fulla med drivsnö och du är helt ensam på cykelbanorna, för bara du är tuff nog att utmana vädrets makter!
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 09:26Det ska jag göra. Men vid närmare eftertanke tar jag nog skidorna i så fall, måste ju träna inför Vasaloppet också.
Det ska jag göra. Men vid närmare eftertanke tar jag nog skidorna i så fall, måste ju träna inför Vasaloppet också.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 09:37Ett av mina bästa cykelminnen är en morn tur till jobbet en kall vinterdag.
cirka 5 minus , ca 3cm nysnö oplogade och spårfria vägar, mtb och rejäla dubbdäck, månsken och alldeles tyst. jag tänkte så här kan man cykla hur långt som helst(H:)När jag skul
Ett av mina bästa cykelminnen är en morn tur till jobbet en kall vinterdag.
cirka 5 minus , ca 3cm nysnö oplogade och spårfria vägar, mtb och rejäla dubbdäck, månsken och alldeles tyst. jag tänkte så här kan man cykla hur långt som helst(H:)
När jag skul
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 22:43Får stämma in med Titti som frågeställare för alla da tips även om man kanske kunde tänka sig lite mindre off topic postningar här..
Cyklar 22 -26 km till jobbet med landsväg o stundtals ganska intensivt trafikerad väg på Hisingen. Här är det mest regn,
Får stämma in med Titti som frågeställare för alla da tips även om man kanske kunde tänka sig lite mindre off topic postningar här..
Cyklar 22 -26 km till jobbet med landsväg o stundtals ganska intensivt trafikerad väg på Hisingen. Här är det mest regn,
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 22:50Ordinär klädsel? Vad innebär det, lågskor och garbadinbyxor?
Ordinär klädsel? Vad innebär det, lågskor och garbadinbyxor?
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 11:34Lite konstig beskrivning med ordinär kanske, men för att förtydliga det hela lite så var det i mitt fall bestått av följande.
För temp ner till ca +1 så funkar vanliga stumpor, alt knästrumpor, lösbenen med tillhörande cykelbyxor och de vanliga sommarsko
Lite konstig beskrivning med ordinär kanske, men för att förtydliga det hela lite så var det i mitt fall bestått av följande.
För temp ner till ca +1 så funkar vanliga stumpor, alt knästrumpor, lösbenen med tillhörande cykelbyxor och de vanliga sommarsko
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 09:10Vad har ni för skor, fötterna är svårast tycker jag.
Vad har ni för skor, fötterna är svårast tycker jag.
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 10:39Är det stor skillnad på neoprenöverdrag till skorna jämfört med "vanliga" regnöverdrag?
Fryst lite om fossingarna när det gått under -5...
Är det stor skillnad på neoprenöverdrag till skorna jämfört med "vanliga" regnöverdrag?
Fryst lite om fossingarna när det gått under -5...