Quote from Guest on 27 March 2012, 09:08Hej!
Som rubriken lyder. Jag testar ett träningsprogram inför milen som heter "Spring din bästa mil någonsin" och ser att nästa vecka finns det ett fartpass inplanerat som har beskrivningen:
3-1-3-1-3-1, 10 min uppvärmning och 5
Hej!
Som rubriken lyder. Jag testar ett träningsprogram inför milen som heter "Spring din bästa mil någonsin" och ser att nästa vecka finns det ett fartpass inplanerat som har beskrivningen:
3-1-3-1-3-1, 10 min uppvärmning och 5
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:18Jag skulle säga
3 springa
2 jogg
1 springa
2 jogg
3 springa
2 joggoch så vidare..
Men ja, det är min naturliga reaktion till vad du nämnde 🙂
Jag skulle säga
3 springa
2 jogg
1 springa
2 jogg
3 springa
2 jogg
och så vidare..
Men ja, det är min naturliga reaktion till vad du nämnde 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:193min löpning 2min jogg1min löpning 2min jogg är det troligaste,men jag tycker personligen att joggvilan är lite lång.
3min löpning 2min jogg1min löpning 2min jogg är det troligaste,men jag tycker personligen att joggvilan är lite lång.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:25Kan även vara inte bara löpning utan mer intensiva intervaller, alltså att du ska ungefär "spurta" under 3-1-3-1-3-1 minuter, eller springa så fort du kan - och däremellan jogga. Då låter joggvilan lite mer trolig också, då du fått ta ut dig mer än om du
Kan även vara inte bara löpning utan mer intensiva intervaller, alltså att du ska ungefär "spurta" under 3-1-3-1-3-1 minuter, eller springa så fort du kan - och däremellan jogga. Då låter joggvilan lite mer trolig också, då du fått ta ut dig mer än om du
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:29Tackom bockom! Då har jag koll.
Och Kalle, lugn nu.. Jag har bara börjat än.. 😉
Tackom bockom! Då har jag koll.
Och Kalle, lugn nu.. Jag har bara börjat än.. 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:49När skall du prestera o vad är målet?
När skall du prestera o vad är målet?
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 11:29Dåligt program som inte förklarar bättre vad som menas! Omöjligt för dig att veta om det bara står sådär. Kanske kan man mejla och fråga den som gjort programmet?
Dåligt program som inte förklarar bättre vad som menas! Omöjligt för dig att veta om det bara står sådär. Kanske kan man mejla och fråga den som gjort programmet?
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 11:56brukar det inte stå så där kryptiskt i beskrivningen av programmet men mer utförligt om man betalar för programmet?
brukar det inte stå så där kryptiskt i beskrivningen av programmet men mer utförligt om man betalar för programmet?
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 13:59Programmet ligger uppe här på funbeat, med själva passen. Programmet som helhet verkar vara taget ifrån Aktiv Träning. Mycket möjligt att man får mer info om man betalar för det.
Men det är ju smidigare att höra med er här på forumet!Kalle: Milen under
Programmet ligger uppe här på funbeat, med själva passen. Programmet som helhet verkar vara taget ifrån Aktiv Träning. Mycket möjligt att man får mer info om man betalar för det.
Men det är ju smidigare att höra med er här på forumet!
Kalle: Milen under