Quote from Guest on 23 September 2010, 11:59Många som springer kör även klassikern. Det vill säga cyklar Vätternrundan, simmar Vansbrosmningen, springer Lidingöloppet och åker Vasaloppet (eller Engelbrektsloppet).
Finns det andra tävlingar ni är med i av någon speciell anledning?
Multisport var p
Många som springer kör även klassikern. Det vill säga cyklar Vätternrundan, simmar Vansbrosmningen, springer Lidingöloppet och åker Vasaloppet (eller Engelbrektsloppet).
Finns det andra tävlingar ni är med i av någon speciell anledning?
Multisport var p
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 12:09Favoriterna utanför den rena löpningen är Stockholm Rogaining, Vikingarännet och Krogrännet.
Och naturligtvis orientering igen med Tiomila främst. Den dag fötterna klarar av det
Favoriterna utanför den rena löpningen är Stockholm Rogaining, Vikingarännet och Krogrännet.
Och naturligtvis orientering igen med Tiomila främst. Den dag fötterna klarar av det
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 12:48Stockholm Rogaining är faktiskt min favorittävling. I år är det den 13 november. http://stockholmrogaining.se/ Jag har varit med sedan Domarudden...har missat 2 ggr kanske.
Stockholm Rogaining är faktiskt min favorittävling. I år är det den 13 november. http://stockholmrogaining.se/ Jag har varit med sedan Domarudden...har missat 2 ggr kanske.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 12:55Fotografi.
Fotografi.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 12:58Ja Susse, hur gick det med den där fototävlingen i Kadens???
Ja Susse, hur gick det med den där fototävlingen i Kadens???
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 13:02Men oj, den glömde jag bort... *rodnar* Tiden bara flög iväg i somras. Kom dock 3:a i en åskblixtfototävling. 4:dje plats i Correns sommarbildstävling (om man nu ska kalla det för tävling, lol).
Men oj, den glömde jag bort... *rodnar* Tiden bara flög iväg i somras. Kom dock 3:a i en åskblixtfototävling. 4:dje plats i Correns sommarbildstävling (om man nu ska kalla det för tävling, lol).
Quote from Inger Gustås on 23 September 2010, 13:19Förutom löpning, så blir det Tjejklassikern nästa år och då blir mina tävlingsgrenar; löpning, tennis, innebandy, skidåkning, cykling och simning.
Förutom löpning, så blir det Tjejklassikern nästa år och då blir mina tävlingsgrenar; löpning, tennis, innebandy, skidåkning, cykling och simning.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 14:50I år blir det klassikern, mtb, och jag som inte är så inne, har tävlat i multisport i år oxå...
I år blir det klassikern, mtb, och jag som inte är så inne, har tävlat i multisport i år oxå...
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 18:19Längdskidor. Finns flera välarrangerade tävlingar jag gärna kör fler ggr. 7-mila, fabriksloppet, duvedsrajden tex. Längtar efter lite snö..
Längdskidor. Finns flera välarrangerade tävlingar jag gärna kör fler ggr. 7-mila, fabriksloppet, duvedsrajden tex. Längtar efter lite snö..
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 20:20Tennis är egentligen min huvudsport. Löpningen började jag med för att orka spela tennis. Så jag tävlar i tennis och springer olika lopp för att det är kul och för att det håller mig i form.
Tennis är egentligen min huvudsport. Löpningen började jag med för att orka spela tennis. Så jag tävlar i tennis och springer olika lopp för att det är kul och för att det håller mig i form.