Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Många som springer kör även klassikern. Det vill säga cyklar Vätternrundan, simmar Vansbrosmningen, springer Lidingöloppet och åker Vasaloppet (eller Engelbrektsloppet).

Finns det andra tävlingar ni är med i av någon speciell anledning?

Multisport var p

Favoriterna utanför den rena löpningen är Stockholm Rogaining, Vikingarännet och Krogrännet.

Och naturligtvis orientering igen med Tiomila främst. Den dag fötterna klarar av det

Stockholm Rogaining är faktiskt min favorittävling. I år är det den 13 november. http://stockholmrogaining.se/ Jag har varit med sedan Domarudden...har missat 2 ggr kanske.

Fotografi.

Ja Susse, hur gick det med den där fototävlingen i Kadens???

Men oj, den glömde jag bort... *rodnar* Tiden bara flög iväg i somras. Kom dock 3:a i en åskblixtfototävling. 4:dje plats i Correns sommarbildstävling (om man nu ska kalla det för tävling, lol).

Förutom löpning, så blir det Tjejklassikern nästa år och då blir mina tävlingsgrenar; löpning, tennis, innebandy, skidåkning, cykling och simning.

I år blir det klassikern, mtb, och jag som inte är så inne, har tävlat i multisport i år oxå...

Längdskidor. Finns flera välarrangerade tävlingar jag gärna kör fler ggr. 7-mila, fabriksloppet, duvedsrajden tex. Längtar efter lite snö..

Tennis är egentligen min huvudsport. Löpningen började jag med för att orka spela tennis. Så jag tävlar i tennis och springer olika lopp för att det är kul och för att det håller mig i form.