Quote from Guest on 21 October 2009, 10:46Hejsan,
Jag fick möjlighet att köpa ett par långa cykelbyxor med hängslen, men utan vaddering till 20 % rabatt. När jag påpekade att man väl borde ha vaddering precis som i mina korta cykelbyxor fick jag till svar att jag kunde använda mina korta cykelb
Hejsan,
Jag fick möjlighet att köpa ett par långa cykelbyxor med hängslen, men utan vaddering till 20 % rabatt. När jag påpekade att man väl borde ha vaddering precis som i mina korta cykelbyxor fick jag till svar att jag kunde använda mina korta cykelb
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:56Du lär behöva både korta med sämskskinn och långa utan under vintern.
Du lär behöva både korta med sämskskinn och långa utan under vintern.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:31Korta cykelbyxor innerst, långa utanpå. Behövs det har jag underställ mellan kortisarna o långisarna (typ Craft, Helly Hansen). Funkar bra i många -grader.
Har också sett till att det finns nån typ av windstopper i långbyxorna (re bikewear i mitt fall).
Korta cykelbyxor innerst, långa utanpå. Behövs det har jag underställ mellan kortisarna o långisarna (typ Craft, Helly Hansen). Funkar bra i många -grader.
Har också sett till att det finns nån typ av windstopper i långbyxorna (re bikewear i mitt fall).
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 12:19Två par byxor med hängslen är inga problem, det är typ standard.
Två par byxor med hängslen är inga problem, det är typ standard.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 12:20Tackar för era svar. ska jag tolka det som att ni då bara har ett par cykelbyxor med "blöja" i? Finns det ens långa byxor med blöja att få tag i?
Tackar för era svar. ska jag tolka det som att ni då bara har ett par cykelbyxor med "blöja" i? Finns det ens långa byxor med blöja att få tag i?
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 12:39Daniel, ja det går att få tag på, inga problem. Det är kanske inte lika vanligt men det är inte ovanligt. Jag kör med långa cykelbyxor med blöja i. Det jag gillar med det är att då blir det bara ett plagg att tvätta.
Daniel, ja det går att få tag på, inga problem. Det är kanske inte lika vanligt men det är inte ovanligt. Jag kör med långa cykelbyxor med blöja i. Det jag gillar med det är att då blir det bara ett plagg att tvätta.
Quote from Bertil Nolheim on 21 October 2009, 12:42Jag tycker inte det är fel med lite extra värme om rumpan.
Dubbla är bra, fryser lite med korta + lösben så här års.
Jag tycker inte det är fel med lite extra värme om rumpan.
Dubbla är bra, fryser lite med korta + lösben så här års.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 16:00Inga problem med dubbla hängslen. Har bara padding i de korta och har ett par re långa med windstopper-mtrl på framsidan. Kanonsköna!
Inga problem med dubbla hängslen. Har bara padding i de korta och har ett par re långa med windstopper-mtrl på framsidan. Kanonsköna!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:21Tips o synpunkter på vintertights,finns ju en uppsjö att välja på!!!Och dessutom olika tekniker,lutar nog mot ett par med nån form av vindstopper,enduras stealth kanske????
Tips o synpunkter på vintertights,finns ju en uppsjö att välja på!!!Och dessutom olika tekniker,lutar nog mot ett par med nån form av vindstopper,enduras stealth kanske????
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:46Hej Daniel.
Jag tror att det vanligaste är att dom inte har "blöja".
Men jag har ett par Castelli "långa" med blöja och ja visst är dom bra och visst håller dom till -3 och lite till. Mina byxor hade jag stor glädje av för ett par dagar sedan. Det var -
Hej Daniel.
Jag tror att det vanligaste är att dom inte har "blöja".
Men jag har ett par Castelli "långa" med blöja och ja visst är dom bra och visst håller dom till -3 och lite till. Mina byxor hade jag stor glädje av för ett par dagar sedan. Det var -