Quote from Guest on 25 May 2009, 10:38Ja....,Efter ganska mkt löpning dem senaste 3mån samt prat med inbitna löpare,så nämner alla samma sak..: Det kan/kommer kännas i dina vader..
-Vadå säjer jag??
När jag springer numera blir halva passet analyserat..känner jag ngt?,hur går det för vaderna?
Ja....,Efter ganska mkt löpning dem senaste 3mån samt prat med inbitna löpare,så nämner alla samma sak..: Det kan/kommer kännas i dina vader..
-Vadå säjer jag??
När jag springer numera blir halva passet analyserat..känner jag ngt?,hur går det för vaderna?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 10:48Du har kanske förunnats med en optimal fotisättning för dina ben. Annars frestar tålöparna mer på sina vader och hällöparna mer på sina benhinnor.
Var glad, spring och njut!
Du har kanske förunnats med en optimal fotisättning för dina ben. Annars frestar tålöparna mer på sina vader och hällöparna mer på sina benhinnor.
Var glad, spring och njut!
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2009, 12:51Nä - har du inte ont så gör du fel. Man SKA ha ont om man är löpare ...
Nä, jag bara skojade, jag säger som Krister (ungefär) - Grattis!
Nä - har du inte ont så gör du fel. Man SKA ha ont om man är löpare ...
Nä, jag bara skojade, jag säger som Krister (ungefär) - Grattis!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 20:18Ja.., Christer/Krister...Man kan ju önska och visst kan det vara så..Men skulle inte jag vara en liten ,tiny ,minimal i den skaran som har det så..? Typ 1 på 250st el så..(?)
I am the shit..:D(t+)
Ja.., Christer/Krister...Man kan ju önska och visst kan det vara så..Men skulle inte jag vara en liten ,tiny ,minimal i den skaran som har det så..? Typ 1 på 250st el så..(?)
I am the shit..:D(t+)
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 07:09Hanna, utan att skämta, har du gått mycket i högklackat? Har själv sluppit vadproblem och svär på att det beror på mina år som dansare i högklackat. Man går i princip på tå hela tiden, det är endast i få lägen som man kan kosta på sig att stödja på klacke
Hanna, utan att skämta, har du gått mycket i högklackat? Har själv sluppit vadproblem och svär på att det beror på mina år som dansare i högklackat. Man går i princip på tå hela tiden, det är endast i få lägen som man kan kosta på sig att stödja på klacke
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 14:31Jag började också springa för några månader sen och har inte känt något alls i vaderna. Jag visste inte att jag borde göra det. 🙂 Vi gamla hästtjejer kanske har starka finfina vader? Däremot har jag vid några tillfällen blivit trött och fått lite krampk
Jag började också springa för några månader sen och har inte känt något alls i vaderna. Jag visste inte att jag borde göra det. 🙂 Vi gamla hästtjejer kanske har starka finfina vader? Däremot har jag vid några tillfällen blivit trött och fått lite krampk