Quote from Guest on 5 March 2008, 07:35Har fått ont i vaden igen. Funderar på vad det är och hur man bäst rehabbar och vill gärna ha råd här. Säg inte att jag ska gå och kolla den, för jag är fattig student och har inte råd. Det kom smygande under långpasset igår. Oftast kommer det efter passe
Har fått ont i vaden igen. Funderar på vad det är och hur man bäst rehabbar och vill gärna ha råd här. Säg inte att jag ska gå och kolla den, för jag är fattig student och har inte råd. Det kom smygande under långpasset igår. Oftast kommer det efter passe
Quote from Camilla Höög on 5 March 2008, 07:45Om du är student så kan du gå till Studenthälsan. Priset varierar. 100 kr för läkarbesök vid Stockholms Universitets Studenthälsa. På KTH:s är det kostnadsfritt med besök hos sjuksköterska.
Jag tänker spontant att det är träningsvärk 🙂
Långpass sliter
Om du är student så kan du gå till Studenthälsan. Priset varierar. 100 kr för läkarbesök vid Stockholms Universitets Studenthälsa. På KTH:s är det kostnadsfritt med besök hos sjuksköterska.
Jag tänker spontant att det är träningsvärk 🙂
Långpass sliter
Quote from Funbeat user on 5 March 2008, 08:22En bristning brukar rätt ofta upplevas som stickningar inne i muskeln när man vilat lite grann och det värsta onda lagt sig. Jag brukar tänka att det är enskilda muskelfibrer som hunnit börja läka ihop lite grann och som brister igen. Om stickningarna ber
En bristning brukar rätt ofta upplevas som stickningar inne i muskeln när man vilat lite grann och det värsta onda lagt sig. Jag brukar tänka att det är enskilda muskelfibrer som hunnit börja läka ihop lite grann och som brister igen. Om stickningarna ber
Quote from Funbeat user on 5 March 2008, 08:32Läste någonstans att senor som till följd av överbelastning blivit inflammerade och svullna kan knäppa.
Läste någonstans att senor som till följd av överbelastning blivit inflammerade och svullna kan knäppa.