Quote from Guest on 20 August 2014, 20:05Hejsan allihopa, är en löpare på 15 år. Ägnar mig åt allt ifrån 300m och uppåt. Är ganska ny med löpningen, har tränat innebandy och fotboll innan. Men upptäckte att jag skulle prestera bättre på en löpbana vid 14 års åldern. Nu har jag kört igång med löp
Hejsan allihopa, är en löpare på 15 år. Ägnar mig åt allt ifrån 300m och uppåt. Är ganska ny med löpningen, har tränat innebandy och fotboll innan. Men upptäckte att jag skulle prestera bättre på en löpbana vid 14 års åldern. Nu har jag kört igång med löp
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 20:15Pontus,
Jag tycker att du genast ska boka tid hos sjukgymnast!
Jag tror att du behöver hjälp att stärka upp strukturer i kroppen och kanske att du även kört på med för mycket träning, för ensidig träning mm på för kort tid. Löpning är oerhört tufft för kr
Pontus,
Jag tycker att du genast ska boka tid hos sjukgymnast!
Jag tror att du behöver hjälp att stärka upp strukturer i kroppen och kanske att du även kört på med för mycket träning, för ensidig träning mm på för kort tid. Löpning är oerhört tufft för kr
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 20:28Okej tack Jenny det ska jag göra! 🙂
Okej tack Jenny det ska jag göra! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 20:49jag tycker också att du ska gå till en sjukgymnast.
Jag hade liknande problem och det visade sig vara inflammation i patellarsenan.
Fick några bra övningar så var det borta på några dagar bara!
jag tycker också att du ska gå till en sjukgymnast.
Jag hade liknande problem och det visade sig vara inflammation i patellarsenan.
Fick några bra övningar så var det borta på några dagar bara!