Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelval av cykel
You need to log in to create posts and topics.

12

jag har tidigare startat en tråd med frågor kring val av cykel.. och har nu kollat på massor, massor massor av cyklar.

de som jag egentligen väljer mellan är dessa 3.

B*twin Facet 3 som jag hoppas att dom ev har ngt öppningserbjudande på när Decathlon ö

Hur ska du cykla med den? f/t jobbet, längre motionslopp, backar å berg, lokala tävlingar,cykelsemestrar..mm
Sen är frågan hur du vill sitta på hojen..mer racigt el mer sportive.
För dom pengarna hade jag nog gått för en Focus Cayo 105 el en Boardman hos

Decathlon har prisvärda cyklar och de har säkert bra erbjudande nu när de öppnar.

tack för snabba svar..

det jag har tänkt och ha cykeln till är träning inför vättern samt genomförande av vättern 2012..

tänkte även använda den till att pendla till jobbet..

det största problemet är ju att om jag ska orbean eller gianten så bör jag be

nu hittade jag denna TCR idag med 105... för 10500
http://www.blocket.se/stockholm/Giant_trc_36515506.htm?ca=11&w=1

va säger ni nu då?
den eller obean???

hjäälp 🙂

Jag hade inte köpt ett system under 105:an, kolla att hela gruppen håller den klassen. Sen gäller det att hitta cykel som passar till den egna kroppen.

Men glöm inte, det mesta går att justera med andra delar och det kommer alltid nya annonser på blocket

nu e de klart... blev en orbea... fick ett bra pris plus att butiken ligger nära samt att de kändes som att de e kvallitet i grejorna samt att den e snyggt röd och vit.. så nu e de cykelporr hemma 🙂

Du köpte den på Råsundavägen.

jupp.. på råsundavägen..

Jag vet minst en granne till den firman som aldrig mer lämnar in sin cykel i verkstaden där. I början verkade det mer som otur och de ersatte skadan. Men sen blev det bara löjlig parodi på hur en cykelmek inte ska göra.

12