Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 16:28ok.. det låter inte bra.. tur att dom inte ska meka med cykeln då 🙂
beskriv gärna mer kring detaljerna så man vet vad man ska passa sig för..
var det länge sen??
ok.. det låter inte bra.. tur att dom inte ska meka med cykeln då 🙂
beskriv gärna mer kring detaljerna så man vet vad man ska passa sig för..
var det länge sen??
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 16:58Bruse: Är det samma ägare då, de böt ju "nyligen"? (Om det e Outsport vi talar om?)
Bruse: Är det samma ägare då, de böt ju "nyligen"? (Om det e Outsport vi talar om?)
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2011, 17:13Så heter den, Outsport. Har de bytt ägare igen? Vad jag vet bytte de ägare och namn hösten 2010. Har de bytt en gång till?.
Ok, kamraten var där i våras för hon fick inte av pedalerna på sin cykel. Det fick cykelmekanikern. Tydligen tog han i för mycket
Så heter den, Outsport. Har de bytt ägare igen? Vad jag vet bytte de ägare och namn hösten 2010. Har de bytt en gång till?.
Ok, kamraten var där i våras för hon fick inte av pedalerna på sin cykel. Det fick cykelmekanikern. Tydligen tog han i för mycket
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 17:46haha spännande..
jupp de e outsport vi pratar om..
pga att du hade skrivit detta inlägg så kollade jag lite extra på min cykel.. verkar som att de vart på min cykel, sen är det en smärre sak att justera, men vajrarna till frambroms och växel verkar vara
haha spännande..
jupp de e outsport vi pratar om..
pga att du hade skrivit detta inlägg så kollade jag lite extra på min cykel.. verkar som att de vart på min cykel, sen är det en smärre sak att justera, men vajrarna till frambroms och växel verkar vara
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 17:52Det blev inget bra sedan chilenaren sålde verksamheten.
Det blev inget bra sedan chilenaren sålde verksamheten.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 18:35@Bruse: Det var det bytet jag menade, "nyligen"... (dom e ju jvlit trevliga iaf.)
@Bruse: Det var det bytet jag menade, "nyligen"... (dom e ju jvlit trevliga iaf.)