Quote from Guest on 27 June 2012, 09:43Hej -
Vad kör ni med? jag har en Polar S625X med kadens , hastighets och fot pod.Vad funkar bäst idag?
Hej -
Vad kör ni med? jag har en Polar S625X med kadens , hastighets och fot pod.
Vad funkar bäst idag?
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 09:53Flesta jag känner kör Garmin. 305, 310 eller 910
Flesta jag känner kör Garmin. 305, 310 eller 910
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 10:02Garmin 910XT.
(H:)
Jag har 310xt och är väldigt nöjd med den, förutom att den inte alls funkar särskilt bra till simning. GPS:en funkar inte i vattnet. 910:an kan räkna armtag och längder i bassängen...
Garmin 910XT.
(H:)
Jag har 310xt och är väldigt nöjd med den, förutom att den inte alls funkar särskilt bra till simning. GPS:en funkar inte i vattnet. 910:an kan räkna armtag och längder i bassängen...
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 10:14POLAR RCX 5
POLAR RCX 5
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 10:20Jag tycker man kan få till GPS-mätning med en 310XT ganska bra om man
har den i badmössan som det står i manualen, på armen blir det inte alls bra.
Jag tycker man kan få till GPS-mätning med en 310XT ganska bra om man
har den i badmössan som det står i manualen, på armen blir det inte alls bra.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 10:26Jag är kanske petig, men i min värld är det att kompromissa att ha den i badmössan. Enklare att ha den på armen hela loppet.
Jag är kanske petig, men i min värld är det att kompromissa att ha den i badmössan. Enklare att ha den på armen hela loppet.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 10:41Under lopp så tycker jag iaf att det endast är puls som är utav intresse. Gps för att senare se hur banan gick(?) känns som mindre viktigt när det är tävling. Då är det ju "All in" som gäller.
Nörda ner mig i siffror gör jag under träning.
Under lopp så tycker jag iaf att det endast är puls som är utav intresse. Gps för att senare se hur banan gick(?) känns som mindre viktigt när det är tävling. Då är det ju "All in" som gäller.
Nörda ner mig i siffror gör jag under träning.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 10:43Tittar ni ofta på pulsen/klockan under simningen?
Tittar ni ofta på pulsen/klockan under simningen?
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 10:48Jag kör RCX5 och är väldigt nöjd, kompletterar på cykeln med 500cs, den ger bättre och mer lättläst info än klockan. Under simningen har jag gpsmottagaren i simmössan. Gpsmottagaren känns inte helt vattentät därför vill jag inte ha den på armen i vattnet.
Jag kör RCX5 och är väldigt nöjd, kompletterar på cykeln med 500cs, den ger bättre och mer lättläst info än klockan. Under simningen har jag gpsmottagaren i simmössan. Gpsmottagaren känns inte helt vattentät därför vill jag inte ha den på armen i vattnet.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 10:52Kör man inte optimalt under tävling?
Kör man inte optimalt under tävling?