Quote from Guest on 5 March 2012, 18:11Jag vill ha bättre presterande hjul på min racer, några förslag på tempohjul eller racerhjul?
Jag vill ha bättre presterande hjul på min racer, några förslag på tempohjul eller racerhjul?
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 18:21Vill man ha ettpar relativt billiga "tempohjul" så är faktiskt inte Shimanos RS80 C50 så tokiga. Om man vill ha kanttråd då vill säga 🙂
Vill man ha ettpar relativt billiga "tempohjul" så är faktiskt inte Shimanos RS80 C50 så tokiga. Om man vill ha kanttråd då vill säga 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 19:44Lightweight har fina hjul.
Lightweight har fina hjul.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 21:44Jag kan rekommendera HED. Brukar få väldigt bra kritik i tester och jag är supernöjd med dem. Inte helt billiga men billigare än ZIPP och Lightweight
Jag kan rekommendera HED. Brukar få väldigt bra kritik i tester och jag är supernöjd med dem. Inte helt billiga men billigare än ZIPP och Lightweight
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 21:55Svenska GoVest, mycket för pengarna och kanonhjul (Tyr framför allt).
Svenska GoVest, mycket för pengarna och kanonhjul (Tyr framför allt).
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 22:41www.flocycling.com !!
jag beställde en disk och en 90mm framhjul för 6500kr inkl frakt 😀
jag beställde en disk och en 90mm framhjul för 6500kr inkl frakt 😀
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 12:35Lars, vad har du fått för tidsuppskattning på leverans? Och var du med bland de som listat sig för att få förtur att beställa eller gick du genom den normala shoppen?
Är högst intresserad av att se vad det ska bli av deras satsning, och jag gissar att fle
Lars, vad har du fått för tidsuppskattning på leverans? Och var du med bland de som listat sig för att få förtur att beställa eller gick du genom den normala shoppen?
Är högst intresserad av att se vad det ska bli av deras satsning, och jag gissar att fle
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 12:42Sedan tillkommer tull och moms.
Sedan tillkommer tull och moms.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 05:56Jag anmälde mig till förbeställningen som var öppen för alla(som valde att vara med) och beräknad leverans är i slutet av april början av maj.
givetvis kommer det en recension när dom är testade!
@David, det är fortfarande billigt om tull och moms ti
Jag anmälde mig till förbeställningen som var öppen för alla(som valde att vara med) och beräknad leverans är i slutet av april början av maj.
givetvis kommer det en recension när dom är testade!
@David, det är fortfarande billigt om tull och moms ti
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 06:48Men de är i alla fall godkända av UCI.
Men de är i alla fall godkända av UCI.