Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 15:06Mathias // Ring o prata med Lena. Hon är mycket kompetent vad gäller storlekar.
Mathias // Ring o prata med Lena. Hon är mycket kompetent vad gäller storlekar.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 15:37Oskar,
Jag är tyvärr inte så hemma inom ramgeometrins komplicerade värld. Jag köpte den begagnad, testade den och tyckte den kändes helt okej.
Använder kanske 2cm spacers under styret så det är klart, ramen kunde nog vara någon, eller några, storlekar s
Oskar,
Jag är tyvärr inte så hemma inom ramgeometrins komplicerade värld. Jag köpte den begagnad, testade den och tyckte den kändes helt okej.
Använder kanske 2cm spacers under styret så det är klart, ramen kunde nog vara någon, eller några, storlekar s
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 16:41--> Andrew, pratade med Lena igår faktiskt. Det var hon och Patrik(?) som sa att att jag var i gränslandet mellan 54 & 56, generellt verkar vara att gå på den minsta i det fallet.
Fick iaf rådet att åka upp och provköra båda storlekar.
--> Andrew, pratade med Lena igår faktiskt. Det var hon och Patrik(?) som sa att att jag var i gränslandet mellan 54 & 56, generellt verkar vara att gå på den minsta i det fallet.
Fick iaf rådet att åka upp och provköra båda storlekar.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 19:44Det finns en mycket kompetent kille som heter Janne Karlsson (;) bronsmedaljör på OS) som driver Racerdepån i Falköping. Kolla med honom, han är verkligen noga när det gäller att prova ut cykeln och mycket bra att ha och göra med. Har utnämnt Racerdepån t
Det finns en mycket kompetent kille som heter Janne Karlsson (;) bronsmedaljör på OS) som driver Racerdepån i Falköping. Kolla med honom, han är verkligen noga när det gäller att prova ut cykeln och mycket bra att ha och göra med. Har utnämnt Racerdepån t
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:45Håller med, Janne Karlsson kan jag verkligen rekommendera, han hjälpte mig med tempobåge och sittställning på en linjehoj, dessutom på en fredagkväll efter stängning, grym service och det blev väldigt bra!
Håller med, Janne Karlsson kan jag verkligen rekommendera, han hjälpte mig med tempobåge och sittställning på en linjehoj, dessutom på en fredagkväll efter stängning, grym service och det blev väldigt bra!