Quote from Guest on 27 May 2009, 10:56Hej
Jag har efter mycket långt studerande av cyklar tillslut slagit till på en hybrid.Det är dock inte många meter som jag hunnit cykla på den förrän den vart utsatt för åverkan.
*Luftutsläpp fram och bak av någon trist typ! Det tog en hiskelig tid att
Hej
Jag har efter mycket långt studerande av cyklar tillslut slagit till på en hybrid.
Det är dock inte många meter som jag hunnit cykla på den förrän den vart utsatt för åverkan.
*Luftutsläpp fram och bak av någon trist typ! Det tog en hiskelig tid att
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 11:06Tack och lov har jag klarat mig men jag har då tagit hand om min cykel och låst den inne hela tiden. Vet jag att jag skall till ett ställe där jag måste ställa cykeln i det fria så struntar jag i att ta cykeln. Trist och kanske lite överbeskyddande men ja
Tack och lov har jag klarat mig men jag har då tagit hand om min cykel och låst den inne hela tiden. Vet jag att jag skall till ett ställe där jag måste ställa cykeln i det fria så struntar jag i att ta cykeln. Trist och kanske lite överbeskyddande men ja
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 11:06Min bor i vardagsrummet och får en översikt/genomgång ett par ggr i veckan så det mår förträffligt.
Skulle den ha lite mjukare former och kunna klia tillbaka så skulle den även få dela säng med mig.Så, lämna inte cykeln utomhus. Visa kan tyvärr inte låt
Min bor i vardagsrummet och får en översikt/genomgång ett par ggr i veckan så det mår förträffligt.
Skulle den ha lite mjukare former och kunna klia tillbaka så skulle den även få dela säng med mig.
Så, lämna inte cykeln utomhus. Visa kan tyvärr inte låt
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 11:14Det beror till viss del på vart man bor. Två av mina cyklar står ute o får vara i fred.
Det beror till viss del på vart man bor. Två av mina cyklar står ute o får vara i fred.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 11:27Jag har en cykel i köket och en i sovrummet 😉
Jag har en cykel i köket och en i sovrummet 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:24Cyklarna bor i källaren. Fyllecykeln bor på gården.
Cyklarna bor i källaren. Fyllecykeln bor på gården.
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 15:29i köket har jag två racer..
i köket har jag två racer..
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:30En Racer i Badkaret ...en MTB i Innerkällaen...och en racer i hallen... Fyllecykel i vanliga cykelkällaren...fast den har punka...
En Racer i Badkaret ...en MTB i Innerkällaen...och en racer i hallen... Fyllecykel i vanliga cykelkällaren...fast den har punka...
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 18:16Väl inlåsta bakom lås o bom. Servade ett par ggr i veckan ink kjedjetvätt. Visste inte att det fanns fyllecykel......Gör bara ont. Taxi är att föredra..:)
Väl inlåsta bakom lås o bom. Servade ett par ggr i veckan ink kjedjetvätt. Visste inte att det fanns fyllecykel......Gör bara ont. Taxi är att föredra..:)
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 18:36Tidigare har jag alltid levt i den tron att här ute på landet existerar ingen vandalism.
Nu vet jag bättre 🙁Min son hade lånat min cykel (en vanlig sjuväxlad "tantcykel") till skolan i förra veckan. Efter skolan for han sedan till sin flickvän med bi
Tidigare har jag alltid levt i den tron att här ute på landet existerar ingen vandalism.
Nu vet jag bättre 🙁
Min son hade lånat min cykel (en vanlig sjuväxlad "tantcykel") till skolan i förra veckan. Efter skolan for han sedan till sin flickvän med bi