Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 19:25En racer och en motionscykel i hallen. En lånad fin vardagscykel i förrådet som finns inne i lägenheten. En trasig stålåsna i områdets låsta cykelförråd.
Barnbarnets cykel, låst och fastspänd på cykelställ på bilen på min parkering, blev avplockad och sn
En racer och en motionscykel i hallen. En lånad fin vardagscykel i förrådet som finns inne i lägenheten. En trasig stålåsna i områdets låsta cykelförråd.
Barnbarnets cykel, låst och fastspänd på cykelställ på bilen på min parkering, blev avplockad och sn
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 06:59Har dom alltid inne i garaget eller i lägenheten. Låter dom aldrig stå ute om jag inte kan se dom hela tiden. Har blivit av med två cyklar under mina år, inte roligt.
Har dom alltid inne i garaget eller i lägenheten. Låter dom aldrig stå ute om jag inte kan se dom hela tiden. Har blivit av med två cyklar under mina år, inte roligt.
Quote from Camilla Höög on 28 May 2009, 11:50MTB och racer inne i lägenheten. Att ställa dem utomhus eller i cykelrum är att be om problem.
MTB och racer inne i lägenheten. Att ställa dem utomhus eller i cykelrum är att be om problem.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:22Jag lämnar ALDRIG min cykel ute...har inte ens lås till den. Hemma bor mina cyklar på kontoret och på jobbet i badrummet 🙂
Så har vi det i Stockholm
Jag lämnar ALDRIG min cykel ute...har inte ens lås till den. Hemma bor mina cyklar på kontoret och på jobbet i badrummet 🙂
Så har vi det i Stockholm
Quote from ellen olsson on 9 June 2009, 16:35Har du kontoret hemma och badrummet på jobbet? Är inte det ganska ovanligt?
Har du kontoret hemma och badrummet på jobbet? Är inte det ganska ovanligt?
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 18:01Ja, visst är det knasigt 🙂
Jag har kontor hemma och en butik där jag använder badrummet som cykelförvaring
Ja, visst är det knasigt 🙂
Jag har kontor hemma och en butik där jag använder badrummet som cykelförvaring
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 20:43Innebär det att du gör dina behov på ett cykelställ? 😉 😉
Innebär det att du gör dina behov på ett cykelställ? 😉 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 08:22Brukar ha min Racer i badkaret i övervåningen...
Brukar ha min Racer i badkaret i övervåningen...
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 08:44Får mig osökt att tänka på:
BILD:http://episteme.arstechnica.com/evefiles/photo_albums/5/8/9/589001437931/322006398931_B005832AF3AE1F539001EC818BF42F5E.jpg
Får mig osökt att tänka på:
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:47Arne: badrum och toalettstol måste inte alltid höra ihop 🙂
Arne: badrum och toalettstol måste inte alltid höra ihop 🙂