Quote from Guest on 16 June 2012, 10:48Har inhandlat Skånetrafikens Sommarkort och tänkte använda detta för dagsvandringar i nya och spännande omgivningar. Fördelen med att inte vara bilburen är möjligheten att kunna börja och sluta på olika ställen. Har en hel del uppslag (bl a delar av Skåne
Har inhandlat Skånetrafikens Sommarkort och tänkte använda detta för dagsvandringar i nya och spännande omgivningar. Fördelen med att inte vara bilburen är möjligheten att kunna börja och sluta på olika ställen. Har en hel del uppslag (bl a delar av Skåne
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 10:58Vad kul! Har precis som du tänkt göra dagsvandringar i sommar, hade varit kul att ha nån att göra det tillsammans (även om jag också gärna går ensam). Jag bor i Lomma.
Hör gärna av dig....men just i dag har jag siktet inställt på Malmömilen och inget ann
Vad kul! Har precis som du tänkt göra dagsvandringar i sommar, hade varit kul att ha nån att göra det tillsammans (även om jag också gärna går ensam). Jag bor i Lomma.
Hör gärna av dig....men just i dag har jag siktet inställt på Malmömilen och inget ann
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 17:09Vill bara tipsa om vandringsgruppen här på Bettan, hoppas ni hittar sällskap 🙂
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1031
Vill bara tipsa om vandringsgruppen här på Bettan, hoppas ni hittar sällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 12:42Låter ju rätt intressant. Har själv gått i de här funderingarna, men med den skillnaden att jag tänkte man kunde jogga istället för gå (iofs kan man ju gå i de värsta uppförsbackarna och på andra ställen där det inte går att jogga) längs skåneleden.
Vi va
Låter ju rätt intressant. Har själv gått i de här funderingarna, men med den skillnaden att jag tänkte man kunde jogga istället för gå (iofs kan man ju gå i de värsta uppförsbackarna och på andra ställen där det inte går att jogga) längs skåneleden.
Vi va
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:17Jag är jäkligt sugen på att springa delar av Skåneleden, eller för den delen vandra delar av den. Tyvärr är jag knäskadad just nu så löpningen är inte helt hundra och det blir inte särskilt långt. (Det får kanske fortsätta vara en målsättning för hösten e
Jag är jäkligt sugen på att springa delar av Skåneleden, eller för den delen vandra delar av den. Tyvärr är jag knäskadad just nu så löpningen är inte helt hundra och det blir inte särskilt långt. (Det får kanske fortsätta vara en målsättning för hösten e
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 07:46Jag hade iofs funderingar på att cykla leden mellan Osby och Båstad snart. Skulle eventuellt kunna tänka mig att jogga den istället.
Jag hade iofs funderingar på att cykla leden mellan Osby och Båstad snart. Skulle eventuellt kunna tänka mig att jogga den istället.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 09:32Om man inte vill vandra leden som TS tänker göra kanske man ska starta en egen tråd.
Om man inte vill vandra leden som TS tänker göra kanske man ska starta en egen tråd.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 10:32Känns väl ändå närliggande i topic (om man springer eller vandrar). Känns dumt att skapa upp hur många diskussioner som helst.
Känns väl ändå närliggande i topic (om man springer eller vandrar). Känns dumt att skapa upp hur många diskussioner som helst.
Quote from Funbeat user on 30 June 2016, 21:29Vandrar gärna 10-15 km. Bor utanför Trelleborg.
Vandrar gärna 10-15 km. Bor utanför Trelleborg.