Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVanligaste racercykelmärken
You need to log in to create posts and topics.

Vad betyder budgetmärke då, ska man sätta priset i förhållande till vad man får?

Innebär budgetmärke bara lågt pris (även om hojen är ett as) eller högt pris och mycket cykel per krona?

bra fråga. Själv tycker jag att budget är något som är billigt och ofta lite sämre kvalitet, men det kan ju kanske också vara något som är lite enklare.

Jag tycker Canyon är både kvalitet och budget.

Jag tycker att Canyon mest verkar vara lotteri.

Åtta månaders väntan på en Canyonram som spricker under säsong är lågbudget.
Frågan är om någon har sämre garantiservice?
Men garanti är inte prioriterat i Tourstester utan låg vikt, fast inte på piloten.

Som marknadsförare kan jag peka på det vanskliga i att fråga folk rätt upp och ned vad de tycker om olika produkter, speciellt kapitalvaror. Då tenderar svaret att färgas av att man ger "sitt" eget märke högre betyg än det förtjänar eftersom de allra fles

BATTAGLIN!!!

Det ser ut som om du kör Wilier själv... 🙂

Inget har tagit upp det fina märket Wheeler från Österrike;). Precis köpt en sådan ram. Allt annat på cykeln är Shimano. Räcker bra för en som precis börjat trampa (V).

Om vi nu ska börja denna diskussionen igen.... (t-)
Kör själv 2 Canyoncyklar, båda levererade inom normal lev.tid och till mkt bra priser.
Den ena är deras Carbonracer, som jag dessutom känner flera andra som kör, och varken jag eller någon av dom andra