Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 20:53Vad betyder budgetmärke då, ska man sätta priset i förhållande till vad man får?
Innebär budgetmärke bara lågt pris (även om hojen är ett as) eller högt pris och mycket cykel per krona?
Vad betyder budgetmärke då, ska man sätta priset i förhållande till vad man får?
Innebär budgetmärke bara lågt pris (även om hojen är ett as) eller högt pris och mycket cykel per krona?
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:08bra fråga. Själv tycker jag att budget är något som är billigt och ofta lite sämre kvalitet, men det kan ju kanske också vara något som är lite enklare.
bra fråga. Själv tycker jag att budget är något som är billigt och ofta lite sämre kvalitet, men det kan ju kanske också vara något som är lite enklare.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 03:46Jag tycker Canyon är både kvalitet och budget.
Jag tycker Canyon är både kvalitet och budget.
Quote from ellen olsson on 12 August 2009, 06:21Jag tycker att Canyon mest verkar vara lotteri.
Jag tycker att Canyon mest verkar vara lotteri.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 07:23Åtta månaders väntan på en Canyonram som spricker under säsong är lågbudget.
Frågan är om någon har sämre garantiservice?
Men garanti är inte prioriterat i Tourstester utan låg vikt, fast inte på piloten.
Åtta månaders väntan på en Canyonram som spricker under säsong är lågbudget.
Frågan är om någon har sämre garantiservice?
Men garanti är inte prioriterat i Tourstester utan låg vikt, fast inte på piloten.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 22:53Som marknadsförare kan jag peka på det vanskliga i att fråga folk rätt upp och ned vad de tycker om olika produkter, speciellt kapitalvaror. Då tenderar svaret att färgas av att man ger "sitt" eget märke högre betyg än det förtjänar eftersom de allra fles
Som marknadsförare kan jag peka på det vanskliga i att fråga folk rätt upp och ned vad de tycker om olika produkter, speciellt kapitalvaror. Då tenderar svaret att färgas av att man ger "sitt" eget märke högre betyg än det förtjänar eftersom de allra fles
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 16:34BATTAGLIN!!!
BATTAGLIN!!!
Quote from ellen olsson on 21 August 2009, 16:40Det ser ut som om du kör Wilier själv... 🙂
Det ser ut som om du kör Wilier själv... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 19:45Inget har tagit upp det fina märket Wheeler från Österrike;). Precis köpt en sådan ram. Allt annat på cykeln är Shimano. Räcker bra för en som precis börjat trampa (V).
Inget har tagit upp det fina märket Wheeler från Österrike;). Precis köpt en sådan ram. Allt annat på cykeln är Shimano. Räcker bra för en som precis börjat trampa (V).
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 11:42Om vi nu ska börja denna diskussionen igen.... (t-)
Kör själv 2 Canyoncyklar, båda levererade inom normal lev.tid och till mkt bra priser.
Den ena är deras Carbonracer, som jag dessutom känner flera andra som kör, och varken jag eller någon av dom andra
Om vi nu ska börja denna diskussionen igen.... (t-)
Kör själv 2 Canyoncyklar, båda levererade inom normal lev.tid och till mkt bra priser.
Den ena är deras Carbonracer, som jag dessutom känner flera andra som kör, och varken jag eller någon av dom andra