Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 08:13Tämligen säker på att en av Spårvägarna som jag körde ihop med på VR hade en Nakahara.
Tämligen säker på att en av Spårvägarna som jag körde ihop med på VR hade en Nakahara.
Quote from Bertil Nolheim on 30 July 2009, 08:17Linus: Fick du inte med Principia i din lista?
Linus: Fick du inte med Principia i din lista?
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 08:23> Tämligen säker på att en av Spårvägarna som jag körde ihop med på VR hade en Nakahara.
Är du säker på att det inte var en Nakamura? Nakamura är Intersports cykelmärke.
> Tämligen säker på att en av Spårvägarna som jag körde ihop med på VR hade en Nakahara.
Är du säker på att det inte var en Nakamura? Nakamura är Intersports cykelmärke.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 08:32Var en rätt gammal sak som såg ut som en klassiker och han verkade mäkta nöjd med den. Kan dock inte svära på det, vet inte namnen på dem o har inte haft kontakt med dem sen loppet.
Var en rätt gammal sak som såg ut som en klassiker och han verkade mäkta nöjd med den. Kan dock inte svära på det, vet inte namnen på dem o har inte haft kontakt med dem sen loppet.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 13:03Kul undersökning Linus. Men resultatet kommer väl snarare att visa "mest kända" än "vanligaste".
Kul undersökning Linus. Men resultatet kommer väl snarare att visa "mest kända" än "vanligaste".
Quote from j sollerman on 30 July 2009, 13:38crescent känner alla till men ytterst få kör med de..
crescent känner alla till men ytterst få kör med de..
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 13:51Jag markerade inte Crescent eftersom de inte har några racercyklar längre.
Jag markerade inte Crescent eftersom de inte har några racercyklar längre.
Quote from j sollerman on 30 July 2009, 13:55de har dom väl?
de har dom väl?
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 14:00Jag kör med en gammal Crescent racer med Campa emellanåt
Jag kör med en gammal Crescent racer med Campa emellanåt
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 14:23> de har dom väl?
Nope. Cycleurope fokuserar sedan ett antal år på Bianchi som (enda) racermärke i koncernen.
Edit: Förtydligade lite grand.
> de har dom väl?
Nope. Cycleurope fokuserar sedan ett antal år på Bianchi som (enda) racermärke i koncernen.
Edit: Förtydligade lite grand.