Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 14:36Kontrollen Årberget nu vid fäbodvallen!
Kontrollen Årberget flyttas 400 m bakåt till Årbergets vackra fäbodvall! Kontrollen "Årberget" sköts av Årbergets samfällighet och med Lissnils Mats som kontrollchef.
Med detta är det en kontroll på alla berg som
Kontrollen Årberget nu vid fäbodvallen!
Kontrollen Årberget flyttas 400 m bakåt till Årbergets vackra fäbodvall! Kontrollen "Årberget" sköts av Årbergets samfällighet och med Lissnils Mats som kontrollchef.
Med detta är det en kontroll på alla berg som
Quote from Funbeat user on 19 June 2014, 10:16Hur tuff är den här banan egentligen?
Jämförde banprofilen med Lidingöloppet som är det tuffaste jag gjort hittills. Blev lite smånervös när jag såg att stigningen upp mot Årberget är nästan som tre Abborrbackar!
Hur tuff är den här banan egentligen?
Jämförde banprofilen med Lidingöloppet som är det tuffaste jag gjort hittills. Blev lite smånervös när jag såg att stigningen upp mot Årberget är nästan som tre Abborrbackar!
Quote from Funbeat user on 19 June 2014, 12:03Åke, Lidingöloppet må vara tufft om man ska springa snabbt. Men det är ju på typ parkvägar och kan inte riktigt jämföras med riktiga terränglopp. Nu har jag bara sprungit halvan i Vansbro men upplevde nog att det är mer terrängen än kuperingen som håller
Åke, Lidingöloppet må vara tufft om man ska springa snabbt. Men det är ju på typ parkvägar och kan inte riktigt jämföras med riktiga terränglopp. Nu har jag bara sprungit halvan i Vansbro men upplevde nog att det är mer terrängen än kuperingen som håller
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 19:26Jag upplever att det är tuffare terräng på Vansbro Marathon än på Lidingö. Å andra sidan är Vansbro Marathon otroligt fint så det är bara att tillåta sig att njuta av de vackra omgivningarna under loppet, det ger energi. Jag törs lova en oförglömlig löpar
Jag upplever att det är tuffare terräng på Vansbro Marathon än på Lidingö. Å andra sidan är Vansbro Marathon otroligt fint så det är bara att tillåta sig att njuta av de vackra omgivningarna under loppet, det ger energi. Jag törs lova en oförglömlig löpar
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 21:45Ja det ska verkligen bli spännande. Hur är stigarna just nu, det har väl regnat en hel del? Och hur är det med mygg?
Ja det ska verkligen bli spännande. Hur är stigarna just nu, det har väl regnat en hel del? Och hur är det med mygg?
Quote from Funbeat user on 1 July 2014, 17:35Hej!
Jag är ny här, ska springa Vansbro maraton i övermorgon. Det ska bli jättekul men jag har så otroligt dåligt lokalsinne. Hur bra är det markerat var man ska springa? Eftersom jag inte springer så fort misstänker jag att jag är ensam ibland. Jag först
Hej!
Jag är ny här, ska springa Vansbro maraton i övermorgon. Det ska bli jättekul men jag har så otroligt dåligt lokalsinne. Hur bra är det markerat var man ska springa? Eftersom jag inte springer så fort misstänker jag att jag är ensam ibland. Jag först
Quote from Funbeat user on 1 July 2014, 20:26Hej Siv och Åke!
Jag sprang halvmaran för ett par år sedan och det var inga problem att hitta. Banan var välmärkt så jag tror inte att du Siv behöver vara rädd att springa fel.
Åke! Angående ¨mygg är det ingen större fara däremot har det varit väldigt m
Hej Siv och Åke!
Jag sprang halvmaran för ett par år sedan och det var inga problem att hitta. Banan var välmärkt så jag tror inte att du Siv behöver vara rädd att springa fel.
Åke! Angående ¨mygg är det ingen större fara däremot har det varit väldigt m
Quote from Funbeat user on 1 July 2014, 22:38Tack, är lite lugnare nu. Ang mygg/knott får man väl hålla igång så mycket man kan.
Tack, är lite lugnare nu. Ang mygg/knott får man väl hålla igång så mycket man kan.
Quote from Funbeat user on 2 July 2014, 15:35Har sprungit Vansbro Marathon 2 gånger tidigare. Problem med mygg och knott har nog bara publiken. Angående skor så funkar "normalskor" om det inte blir för blött. Jag sprang i Nike Air Pegasus (+29) och de funkade utmärkt, även på spängerna. Provianten v
Har sprungit Vansbro Marathon 2 gånger tidigare. Problem med mygg och knott har nog bara publiken. Angående skor så funkar "normalskor" om det inte blir för blött. Jag sprang i Nike Air Pegasus (+29) och de funkade utmärkt, även på spängerna. Provianten v
Quote from Funbeat user on 2 July 2014, 17:28Jag provsprang några km i förmiddags från halvmarans start och över Årberget. Mkt bra markerat och torra stigar. Underbar natur! Ganska mycket mygg så jag smörjer nog in mej för säkerhets skull.
Jag provsprang några km i förmiddags från halvmarans start och över Årberget. Mkt bra markerat och torra stigar. Underbar natur! Ganska mycket mygg så jag smörjer nog in mej för säkerhets skull.