Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 22:22Tack. Simmade halv distans ifjol och det var bra strömt uppför.
Då höll jag också till vänster på vägen ned och hade inga större problem med övriga pensionärer... 😉 Får väl bli någon liknande i år igen.
Tack. Simmade halv distans ifjol och det var bra strömt uppför.
Då höll jag också till vänster på vägen ned och hade inga större problem med övriga pensionärer... 😉 Får väl bli någon liknande i år igen.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:18Jag var fräck nog och ställde mig längst fram i min grupp. Det var många som simmade förbi men ingen som simmade över mig. Höll långt ut till vänster och hade fritt nästan hela tiden. Visst var det några från tidigare gruppen som låg och plaskade till vän
Jag var fräck nog och ställde mig längst fram i min grupp. Det var många som simmade förbi men ingen som simmade över mig. Höll långt ut till vänster och hade fritt nästan hela tiden. Visst var det några från tidigare gruppen som låg och plaskade till vän
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 10:10Misstänker att du menar Aquathlon (simning+löpning)
Misstänker att du menar Aquathlon (simning+löpning)
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 13:01Japp, visste inte det fanns en sådan tävling ens.
Japp, visste inte det fanns en sådan tävling ens.