Quote from Guest on 4 January 2011, 18:511/2-IM
1/2-IM
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 19:01Så tävlingen har blivit en verklighet?
Imponerande insats från alla engagerade!
Så tävlingen har blivit en verklighet?
Imponerande insats från alla engagerade!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:29Det är nog inte helt hundra klart än. Svenska Triathlonförbundet har den med i sin preliminära planering men det betyder ju egentligen bara att man har ansökt om sanktion:
http://iof3.idrottonline.se/SvenskaTriathlonforbundet/Nyheter/Preliminartavlingska
Det är nog inte helt hundra klart än. Svenska Triathlonförbundet har den med i sin preliminära planering men det betyder ju egentligen bara att man har ansökt om sanktion:
http://iof3.idrottonline.se/SvenskaTriathlonforbundet/Nyheter/Preliminartavlingska
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:32Sent svar, tävlingen är verklighet, bara att anmäla sig på Svenska Triathlonförbundets hemsida.
mvh
Roger
Sent svar, tävlingen är verklighet, bara att anmäla sig på Svenska Triathlonförbundets hemsida.
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 09:35Bara nyfiken. Vad är maxtiden på ett sånt här lopp?
Bara nyfiken. Vad är maxtiden på ett sånt här lopp?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 10:14Brukar inte vara en cut-off, tittar man på Tjörn 2010 var den längsta tiden 7:04.
Så du har säkert 8 timmar innan dom packar ihop...
Brukar inte vara en cut-off, tittar man på Tjörn 2010 var den längsta tiden 7:04.
Så du har säkert 8 timmar innan dom packar ihop...
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 23:17Någon som körde loppet? Hur var det?
Någon som körde loppet? Hur var det?
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 23:42Riktigt bra tycker jag.
Jag kommer definitivt at köra nästa år igen.
Riktigt bra tycker jag.
Jag kommer definitivt at köra nästa år igen.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 00:27Superfin bana och bra arrangemang!
Superfin bana och bra arrangemang!
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 18:28Jag fick 7.07. Bestämde mig i sista minuten för att vara med trots att jag inte var tränad för distansen. Hade cyklat som mest 46km. Det tuffaste var simningen som var en del motströms i älven. Cyklingen var verkligen en snabb och flack bana.
Löpningen va
Jag fick 7.07. Bestämde mig i sista minuten för att vara med trots att jag inte var tränad för distansen. Hade cyklat som mest 46km. Det tuffaste var simningen som var en del motströms i älven. Cyklingen var verkligen en snabb och flack bana.
Löpningen va