Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 16:45Fick alla som tävlade en kram av Clas?
Fick alla som tävlade en kram av Clas?
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 19:19Ja men kramen till mig var nog snarare en klapp på axeln och en handskakning, men han tog emot alla, gratulerade och berömde insatsen. Mycket bra och uppskattat.
Ja men kramen till mig var nog snarare en klapp på axeln och en handskakning, men han tog emot alla, gratulerade och berömde insatsen. Mycket bra och uppskattat.
Quote from ellen olsson on 13 July 2011, 19:41Då får alla samma virus. 😉
Då får alla samma virus. 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 21:43Jäpp, allt Erik Strand har, har vi allihop nu! Ännu en anledning att vinna tävlingar... 😉
Jäpp, allt Erik Strand har, har vi allihop nu! Ännu en anledning att vinna tävlingar... 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 00:45Känns ju grymt kul att kanske köra Vansbro halv-ironman. Finns bra boende nära tävlingsområdet? Hotell, camping?
Känns ju grymt kul att kanske köra Vansbro halv-ironman. Finns bra boende nära tävlingsområdet? Hotell, camping?
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 07:29Blev tävlingen fulltecknad?
Blev tävlingen fulltecknad?
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 09:17Tror att tävlingen var rätt så full med 200 deltagare som jag tror var max. Camping finns i vansbro och man kan även övernatta i någon skola där. Men vi valde att campa själva vid mygg och svidknott-träsket. 🙂
Tror att tävlingen var rätt så full med 200 deltagare som jag tror var max. Camping finns i vansbro och man kan även övernatta i någon skola där. Men vi valde att campa själva vid mygg och svidknott-träsket. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 19:02Blir troligen fler platser till nästa år. Med så mycket beröm som tävlingen fick efteråt kan det bli trångt även nästa år. Håll er uppdaterade.
Blir troligen fler platser till nästa år. Med så mycket beröm som tävlingen fick efteråt kan det bli trångt även nästa år. Håll er uppdaterade.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 21:49Trångt? På banan eller i antalet startplatser?
Trångt? På banan eller i antalet startplatser?
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 12:45Trångt i antalet platser.
Trångt i antalet platser.