Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 21:30(t+) Borås här, centralt!
(t+) Borås här, centralt!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 21:42Mitt i centrala Malmö! (t+)
Mitt i centrala Malmö! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 21:58Växjö (hv)
Växjö (hv)
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 21:59Hah, det var jävlar i mig spridda skurar det här 😀
Hah, det var jävlar i mig spridda skurar det här 😀
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 17:40jag bor på gotland verkar inte finnas nån annan på hela funbeat som gör....? så jäkla najs här...
uppvuxen i stockholm (farsta) och bott på söder i många år.
även några år i Mörrum (Blekinge) Men som sagt dom sista 7 åren på Gotland bäst hittills.....
jag bor på gotland verkar inte finnas nån annan på hela funbeat som gör....? så jäkla najs här...
uppvuxen i stockholm (farsta) och bott på söder i många år.
även några år i Mörrum (Blekinge) Men som sagt dom sista 7 åren på Gotland bäst hittills.....
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:07Är ny här i gruppen... Bor i Örebro, mellan slottet och stadsparken skulle man kunna säga. Finns det nån trevlig tjej här i trakten? 🙂
Är ny här i gruppen... Bor i Örebro, mellan slottet och stadsparken skulle man kunna säga. Finns det nån trevlig tjej här i trakten? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 20:36Hej Rickard! Välkommen! Jag gör som du - fast tvärtom..... Bor i Kumla, jobbar i stan. Men kommer snart till Örebro på heltid!!! Hojta till om du vill ha löp-sällskap nå´n dag!
Hej Rickard! Välkommen! Jag gör som du - fast tvärtom..... Bor i Kumla, jobbar i stan. Men kommer snart till Örebro på heltid!!! Hojta till om du vill ha löp-sällskap nå´n dag!
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 17:26Rickard liknar Bruse lite, gör han inte det? 😉
Rickard liknar Bruse lite, gör han inte det? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2009, 17:30Det tror jag inte, Richard har säkert rakat benen.
Det tror jag inte, Richard har säkert rakat benen.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 18:42Och det vet vi ju alla nu att Bruse inte gjort.
Och det vet vi ju alla nu att Bruse inte gjort.