Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 22:56Sköndal är ju hyfsat nära Stockholm. 😉
Sköndal är ju hyfsat nära Stockholm. 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 23:06Vi har ju så många rondeller att man inte behöver åka så många varv i varje, man blir snurrig ändå 🙂 På ett ställe ligger två mindre rondeller så tätt att det nästan blir som en åtta.. där kan man snurra om man skulle känna för det, hehe.
Vi har ju så många rondeller att man inte behöver åka så många varv i varje, man blir snurrig ändå 🙂 På ett ställe ligger två mindre rondeller så tätt att det nästan blir som en åtta.. där kan man snurra om man skulle känna för det, hehe.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 23:10Intressant! 😉 På tal om Sköndal så trodde jag ett tag att det var någon form av smeknamn på Gröndal (jag är inflyttad lantis)...
Intressant! 😉 På tal om Sköndal så trodde jag ett tag att det var någon form av smeknamn på Gröndal (jag är inflyttad lantis)...
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 13:02Jag är också inflyttad lantis. And proud of it.... 😉
Sköndal är helt perfekt för mig. Nära till allt - skog, natur OCH "smeten".Gröndal är annars fint också - jag cyklar genom där när jag hojar till jobbet.
Jag är också inflyttad lantis. And proud of it.... 😉
Sköndal är helt perfekt för mig. Nära till allt - skog, natur OCH "smeten".
Gröndal är annars fint också - jag cyklar genom där när jag hojar till jobbet.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 20:31Daniel: det räcker med ett enda men med tanke på alla rondeller så känns det ju som fler... 😉
Daniel: det räcker med ett enda men med tanke på alla rondeller så känns det ju som fler... 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 11:40Växjö...
Växjö...
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 17:20Linköping
Linköping
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 08:57Uppsala (V)
Uppsala (V)
Quote from Richard Comnell on 23 July 2009, 17:13Eskilstuna 🙂
Eskilstuna 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 16:25Linköping! (hv)
Linköping! (hv)