Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVar bor ni?
You need to log in to create posts and topics.

Jag bor i Motala sedan 20 år tillbaka men har flyttat omkring rätt mycket i mina yngre år.

Föddes i Sundsvall, flyttade till Bua i Halland, sedan upp till Krokom i Jämtland, ner till Billingsfors i Dalsland och sist flyttade jag hemifrån, till Mellerud,

grattis busmarie du som får bo i t av sveriges roligaste o vackraste ställen, wow vilken underbar omgivning om man är det minsta friluftsgalen...(t?)
var uppe i sommras provade lite mtb vandring racer o häftigast o roligast av allt Dh...
själv bor jag på

Tjena jag kommer från natursköna dalarna och bor där forfarande så här finns det en jätte trevlig dalmas....ler.

Schnappi bor i Dalarna.

Vågar dock påstå att hela Sverige är bra naturskönt, bara man hittar till de rätta delarna.. 🙂

Köpenhamns-kille som hamnat andra sidan Skåne....
Åhus, absolut.
Uppväxt i förorts-betongen, och har alltså hamnat bland bönder och liknande. 10.000 invånare istället för 1.200.000 (!) Snacka om lappsjuka.
Det vildaste som händer här är om nån har sett en

Västervik är mycket fint, vacker skärgård!!!
E66 menar du, kanske 😉

Martin: nej, en hel del skåningar bor ju i Stockholm också:-) Men själv representerar jag nordvästra Skåne och lantidyllen vackra Bjärehalvön. Eller Vejbystrand för att vara exakt (inte så mycket action här heller, men vem behöver det...).

Stockholm - b

Värnamo

Åsensbruk i sjöarnas och skogarnas Dalsland.