Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVar försiktiga därute!
You need to log in to create posts and topics.

Bittert, bittert att erkänna att jag missar Göteborgsvarvet. Det inte går att springa med inflammation i muskelfästet. Båda höfterna kaputt. Som om det inte var illa nog att det gör ont hela tiden och att jag inte kan sova på nätterna så missar jag loppe

Krya på dig! Känner verkligen med dig! Hoppas att du med vila och rehabilitering snart är igång igen och åtminstonde kommer att kunna njuta några härliga rundor under sommaren. Och jäklar vad taggad du kommer att vara på startlinjen på Varvet -11! 🙂

Stackare! 🙁 Själv står jag fortfarande i valet och kvalet om hur jag ska göra. Jag har en ond hälsena (som inte är så ond längre eftersom jag i princip slutat springa) som sätter stopp för mig. Jag vet inte om jag ska skippa varvet helt eller om jag ska

Stackare - bara att bryta ihop och komma igen. Vi ses på Göteborgs Halvmara till hösten istället - väl så trevligt lopp (även om större delen - sisär 99% - av publiken lyser med sin frånvaro...)

Hur kändes det när det började? Ont hela tiden eller bara vid rörelse? Ont både när man står och ligger? Frågar eftersom jag är nyfiken på hur det känns då jag dragit upp min volym ganska rejält och har lite känningar runt om i kroppen just nu. Dock känns

Tack allihop. Det värmer extra mycket för jag vet att ni förstår.

Detta är andra gången jag fått inflammation i höften. Förra gången, i november, var det bara på vänstersidan och efter en kortisonspruta var jag helt smärtfri. Sprang sen glatt hela vinte

Micke:

Hur det känns är lite svårt att svara på men från början är det en hyfsat distinkt smärta på utsidan av höften. Det gör ont att gå i trappor och all belastning känns obehaglig. Man brukar kunna känna om man är "trycköm" på höften/låret. Jag tror a

Margreth: ah, ok. Synd det sätter stopp för dig just nu. Vi syns på Midnattsloppet senare i år 🙂