Quote from Guest on 26 June 2010, 23:56Va på löplabbet och köpte dojor, fick pröjsa 1 300:-
Suger lite när dom kostar 999:- på Team sportia.
Men har jag tagit deras tjänster i anspråk så må jag pröjsa lite för det.
Sä funkar jag. Men nästa par borde väl gå att få tag i billigare i europas onl
Va på löplabbet och köpte dojor, fick pröjsa 1 300:-
Suger lite när dom kostar 999:- på Team sportia.
Men har jag tagit deras tjänster i anspråk så må jag pröjsa lite för det.
Sä funkar jag. Men nästa par borde väl gå att få tag i billigare i europas onl
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 00:06www.wiggle.co.uk
Utan konkurrens EUs billigaste nätbutik, frakten ingår oftast vid köp över 500:-, du kan ställa om till SEK i dagskurs.
Utan konkurrens EUs billigaste nätbutik, frakten ingår oftast vid köp över 500:-, du kan ställa om till SEK i dagskurs.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 00:38Startfitness.co.uk
milletsports.co.uk
(t+)
Startfitness.co.uk
milletsports.co.uk
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 10:27Tack för tipset om wiggle 🙂
Iom. att jag alltid vet vilken modell jag vill ha (Asics GT-21X0) så kan jag lika gärna beställa där nästa gång.
Betalade 1600:- på Stadium i år och såg nu att dom kostar 996:- på Wiggle... enough said.
Tack för tipset om wiggle 🙂
Iom. att jag alltid vet vilken modell jag vill ha (Asics GT-21X0) så kan jag lika gärna beställa där nästa gång.
Betalade 1600:- på Stadium i år och såg nu att dom kostar 996:- på Wiggle... enough said.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:48-> Kristoffer. Står du ut med vinterns färg får du dem för 735:- på Startfitness i annat fall 795:- Till det brukar det bli en hundring i frakt men du får även ett par löparstrumpor utan kostnad.
-> Kristoffer. Står du ut med vinterns färg får du dem för 735:- på Startfitness i annat fall 795:- Till det brukar det bli en hundring i frakt men du får även ett par löparstrumpor utan kostnad.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:55Köpte precis mina första skor på StartFitness. Funkade kanon. Beställde en Söndag, skorna kom på Fredagen. Asics DS Trainer för dryga tusingen inklusive frakt. Dom kostar väl 15-1600 i Sverige.
(t+)
Köpte precis mina första skor på StartFitness. Funkade kanon. Beställde en Söndag, skorna kom på Fredagen. Asics DS Trainer för dryga tusingen inklusive frakt. Dom kostar väl 15-1600 i Sverige.
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 23:13Jag fick mina lunarglide från wiggle för ett par dagar för. ORANGA och ljusgrå i stället för rosa o/
Väldigt snabb leverans.
Jag fick mina lunarglide från wiggle för ett par dagar för. ORANGA och ljusgrå i stället för rosa o/
Väldigt snabb leverans.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 23:15Startfitness annonserade t.o.m. i senaste svenska Runners World och erbjöd någon rabattkod. Koden kommer jag dock inte ihåg ("startsweden", kanske)?....
Startfitness annonserade t.o.m. i senaste svenska Runners World och erbjöd någon rabattkod. Koden kommer jag dock inte ihåg ("startsweden", kanske)?....
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 23:34Andreas: de hade bara de rosa skorna. MYCKET viktig detalj 😛
Andreas: de hade bara de rosa skorna. MYCKET viktig detalj 😛
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 08:24Koden GEYJE136535 ger 10 % rabatt på Start Fitness, men enligt uppgift bara i juni. Jag tror att jag därmed hamnar under tusen svenska för de Asics DS Trainer jag beställde igår.
Koden GEYJE136535 ger 10 % rabatt på Start Fitness, men enligt uppgift bara i juni. Jag tror att jag därmed hamnar under tusen svenska för de Asics DS Trainer jag beställde igår.