Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVar köpa skor on-line billigt?
You need to log in to create posts and topics.

Va på löplabbet och köpte dojor, fick pröjsa 1 300:-

Suger lite när dom kostar 999:- på Team sportia.
Men har jag tagit deras tjänster i anspråk så må jag pröjsa lite för det.
Sä funkar jag. Men nästa par borde väl gå att få tag i billigare i europas onl

http://www.wiggle.co.uk

Utan konkurrens EUs billigaste nätbutik, frakten ingår oftast vid köp över 500:-, du kan ställa om till SEK i dagskurs.

Startfitness.co.uk

milletsports.co.uk

(t+)

Tack för tipset om wiggle 🙂
Iom. att jag alltid vet vilken modell jag vill ha (Asics GT-21X0) så kan jag lika gärna beställa där nästa gång.
Betalade 1600:- på Stadium i år och såg nu att dom kostar 996:- på Wiggle... enough said.

-> Kristoffer. Står du ut med vinterns färg får du dem för 735:- på Startfitness i annat fall 795:- Till det brukar det bli en hundring i frakt men du får även ett par löparstrumpor utan kostnad.

Köpte precis mina första skor på StartFitness. Funkade kanon. Beställde en Söndag, skorna kom på Fredagen. Asics DS Trainer för dryga tusingen inklusive frakt. Dom kostar väl 15-1600 i Sverige.

(t+)

Jag fick mina lunarglide från wiggle för ett par dagar för. ORANGA och ljusgrå i stället för rosa o/

Väldigt snabb leverans.

Startfitness annonserade t.o.m. i senaste svenska Runners World och erbjöd någon rabattkod. Koden kommer jag dock inte ihåg ("startsweden", kanske)?....

Andreas: de hade bara de rosa skorna. MYCKET viktig detalj 😛

Koden GEYJE136535 ger 10 % rabatt på Start Fitness, men enligt uppgift bara i juni. Jag tror att jag därmed hamnar under tusen svenska för de Asics DS Trainer jag beställde igår.