Quote from Guest on 3 August 2010, 12:52Hej!
Någon som har tips på hur jag kan lägga vantarna på ett par träningsskor från Puma, modell "Complete Eutopia Womens"?
Det är min favvomodell (eftersom jag har så smala fötter o gillar att de är lätta). Jag har varit på Löplabbet och RunnersStore
Hej!
Någon som har tips på hur jag kan lägga vantarna på ett par träningsskor från Puma, modell "Complete Eutopia Womens"?
Det är min favvomodell (eftersom jag har så smala fötter o gillar att de är lätta). Jag har varit på Löplabbet och RunnersStore
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:02www.loplabbet.se
EDIT:
Sorry, läste inte hela inlägget, kolla med Löplabbet om de kan ta dom från en annan butik, jag vet att vi hade dom i Örebro innan jag gick på ledighet
EDIT:
Sorry, läste inte hela inlägget, kolla med Löplabbet om de kan ta dom från en annan butik, jag vet att vi hade dom i Örebro innan jag gick på ledighet
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 20:57tack!! är numera stolt och nöjd ägare till ett par Puma Eutopia 2 - löplabbet hade dem tillslut 🙂
tack!! är numera stolt och nöjd ägare till ett par Puma Eutopia 2 - löplabbet hade dem tillslut 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 04:39Grattis, ja på Löplabbet brukar vi kika om skorna finns på andra ställen i landet, och i så fall ta dem därifrån. Lycka till med löpningen och framförallt Midnattsloppet, Bellman och Lidingöloppet.
Grattis, ja på Löplabbet brukar vi kika om skorna finns på andra ställen i landet, och i så fall ta dem därifrån. Lycka till med löpningen och framförallt Midnattsloppet, Bellman och Lidingöloppet.