Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Letar priser... (nytt inte beg.)
Jag kan tänka mig köpa från Europa om jag sparar någon 1000-lapp.
Ex hittat annons på eBay för 2600 inkl pulsband. Fast jag har ingen erfarenhet av eBay.

Jag är återföräljare för garmin så!!

När man handlar på Ebay gäller det att kolla säljarens feedback. När det är någonting lite dyrare, som en GPS-klocka, så vill i alla fall jag att säljaren ska ha ganska mycket feedback och den ska vara 100% positiv.
Jag kikade också på ebay och såg annons

Jag handlade min T6c via ebay och det gick hur bra som helst. Man får dock vara beredd på 25% moms i tullen. Inte alltid men ibland.

När jag köpte min 310a för någon vecka sen tittade jag runt lite och konstaterade att det var helt okej pris på addnatur

Lars: - innebär det att du kan ge mig "funbeat" rabatt?

Fredrik: - Tack för bra kommentarer. Jag skall kolla feedback:en om det blir ett ebay köp. Jag är också lite kluven för många "professionella säljare" på ebay har ingen nätförsäljning. Verkar som om

Inwarehouse låg bra till då.

Tänk på att du har 3 års garanti om du köper i Sverige men bara ett år om du köper utomlands!!!

Jag har köpt från Storbrittanien via ebay. Det är som sagt ingen risk för tull/moms inom EU. Som nämnt är det viktigt att kolla feedbacken. I mitt fall så köpte jag 2 310xt hrm (mjukt pulsband) för ca 2800 styck i höstas, som levererades inom en vecka. Va

Suck! 🙁
Jag la fram förslaget till regeringen idag och det föll inte i god jord.
Vi skall tydligen betala restskatt först, sedan kakel och klinker och tapeter.
Och ett bord till finrummet. Jag fattar ingenting!!! Jag försökte också med en tidig kombin

Fördelen med att vänta är att klockan kommer att bli billigare!! (t+)

Fast det kommer att komma en ny modell 🙂 Som är dyrare 😀