Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 23:33Jag köpte min på Cykelcity för 4195:- (med mjukt pulsband). Den gick att få billigare på andra ställen om man kunde tänka sig att vänta några dagar på frakt men jag prioriterade att få den i näven på väg hem från jobbet framför att spara några kronor.
Jag köpte min på Cykelcity för 4195:- (med mjukt pulsband). Den gick att få billigare på andra ställen om man kunde tänka sig att vänta några dagar på frakt men jag prioriterade att få den i näven på väg hem från jobbet framför att spara några kronor.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 23:19komplett.se för 3200 med hrrbandet
på posten dagen efter
komplett.se för 3200 med hrrbandet
på posten dagen efter
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 03:31inwarehouse. 3500kr Hämtades dagen efter på posten.
inwarehouse. 3500kr Hämtades dagen efter på posten.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 08:19Trampvagn: Rabattkoden var det någon som delade med sig av i en annan tråd (som avhandlade skoköp på nätet har jag för mig) och den gällde alltså bara i juni.
Trampvagn: Rabattkoden var det någon som delade med sig av i en annan tråd (som avhandlade skoköp på nätet har jag för mig) och den gällde alltså bara i juni.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 17:43Sålde min vindsurfing utrustning idag. Måste köpa Garmin fort innan frugan ändrar sig.
LasseH: 3200 från komplett ? Komplett tar 3489 + 39 kr i frakt (hämtar från Gbg). Men det står inte vilket pulsband det är(?)
Sålde min vindsurfing utrustning idag. Måste köpa Garmin fort innan frugan ändrar sig.
LasseH: 3200 från komplett ? Komplett tar 3489 + 39 kr i frakt (hämtar från Gbg). Men det står inte vilket pulsband det är(?)
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 18:21Kolla upp så att det är en svensk klocka annars har u ingen suppert från Garmin sverige.
Kolla upp så att det är en svensk klocka annars har u ingen suppert från Garmin sverige.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 09:29Har inte Garmin support för alla klockor sålda i europa? Jag hade då inga problem med min engelskt inköpta klocka när den behövde servas.
Har inte Garmin support för alla klockor sålda i europa? Jag hade då inga problem med min engelskt inköpta klocka när den behövde servas.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 10:05Jag köpte min från Emporiolive.com vilket kändes som en väldigt suspekt sajt men den kom efter ett par dagar bara. 3 056:- inklusive moms o frakt i våras.
Tappade den i klinkergolvet i badrummet för några veckor sedan och spräckte glaset. Skickade in den
Jag köpte min från Emporiolive.com vilket kändes som en väldigt suspekt sajt men den kom efter ett par dagar bara. 3 056:- inklusive moms o frakt i våras.
Tappade den i klinkergolvet i badrummet för några veckor sedan och spräckte glaset. Skickade in den
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 12:29Nu beställde jag på Komplett: 310:an + kadensgivaren. 4173 SEK inkl frakt. 🙂
36mån gäller där. Oberoende om vad Garmin Sverige säger enligt Komplett.se
Man kan välja att skicka till Garmin Swerige eller till Komplett vid en reparation.Hoppas den kom
Nu beställde jag på Komplett: 310:an + kadensgivaren. 4173 SEK inkl frakt. 🙂
36mån gäller där. Oberoende om vad Garmin Sverige säger enligt Komplett.se
Man kan välja att skicka till Garmin Swerige eller till Komplett vid en reparation.
Hoppas den kom
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 21:07På www.addnature.com. De var billiga, snabba med leveransen, och delade till och med upp leveransen eftersom det var leveranstid på cykelfästet så att jag fick min leksak snabbt.
På http://www.addnature.com. De var billiga, snabba med leveransen, och delade till och med upp leveransen eftersom det var leveranstid på cykelfästet så att jag fick min leksak snabbt.