Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu när det fantastiska appen kommit så kan det vara aktuellt att dra med sig telefonen på löparrundorna.

Det är bara ett problem, jag är inte överens med min hållare som man har på armen. Den är köpt på teknikmagasinet och ser ut som alla andra som jag h

Det enda ställe jag tycker om att ha grejer på mig på kroppen när jag springer är i en tight ryggsäck. Och en iphone är ju ganska tung, så det är där jag skulle ha den.

OM jag springer med iPhonen så har jag ryggsäck också, och då har jag en perfekt ficka på midjebältet där telefonen ryms. Jag har testat armband men det var inget för mig.

Har visserligen en Android men det är samma sak.
Har den i en plastpåse i ryggsäcken så den inte ska gå sönder.
Använder en Garmin för GPS-position och en vädertålig telefon att ringa på.
Androiden används när jag inte springer för att spela Angry birds o

Jag har telefonen i en liten midjeväska med resårband som är gjord för att ha pengar i under kläderna. Får med telefon, nyckel och tex pengar i den. Vill jag skydda telefonen mot väta stoppar jag den i en plastpåse. För att telefonen ska ligga still så br

Har min mobil i liten liten återförslutningsbar påse i en ficka i byckorna/tihgtsen. Beroende på vad för kläder, så lägger jag den antingen i fickan som finns svanken eller i fickan på sidan av byxorna. (Har tidigare testat så att mobilen får plats när ja

Att pilla ner en Iphone i svanken på tightsen blir nog lite bökigt. Får man väl ner den blir det nog till att dra åt snörena rejält i midjan om inte brallorna ska skumpa ner av vikten.

Jag har den i min Camelbak, i ytterfickan samt i plastpåse för säkerhetsskull. ( Vill ju inte att den ska vattenskadas).

Erik: I så fall är Iphone för stora och för tunga. 😉 Min HTC funkar alldeles utmärkt.

Toppen tips 🙂

Jag är ju inte överförtjust i att ha telefon med mig när jag är ute...men ibland måste man ju, om inte annat för appens skull.

12