Quote from Guest on 12 August 2008, 13:45Lite nyfiken, alla ni som åker långt, var ska ni bo i samband med tjejmilen? Någon mer som ska bo på Globen? Såg att dom var officiellt "tjejmilenhotel" med "tjejmilenpaket".
Jag och en kompis ska bo två nätter, lörd-månd, på Globen men inte tjejmilenpa
Lite nyfiken, alla ni som åker långt, var ska ni bo i samband med tjejmilen? Någon mer som ska bo på Globen? Såg att dom var officiellt "tjejmilenhotel" med "tjejmilenpaket".
Jag och en kompis ska bo två nätter, lörd-månd, på Globen men inte tjejmilenpa
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 13:55Hos föräldrarna, liten nätt resa med SL som inledning, (Buss), pendel, tunnelbana, men det är rätt kul, allteftersom man närmar sig Gärdet tilltar tätheten av kvinnor med löpskor och d:o kläder med eller utan överdrag 🙂
Hos föräldrarna, liten nätt resa med SL som inledning, (Buss), pendel, tunnelbana, men det är rätt kul, allteftersom man närmar sig Gärdet tilltar tätheten av kvinnor med löpskor och d:o kläder med eller utan överdrag 🙂
Quote from Karro Larsson on 12 August 2008, 17:39Hos brorsan på Lidingö. Nära och bra. 🙂
Hos brorsan på Lidingö. Nära och bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 18:30Hos syster.
Hos syster.
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 20:24Det var lite pengarna som styrde och även närheten och jag hittade ett vandrarhem/hotell som ligger ca 5 min från centralstationen:
City Hostel på Fleminggatan 19?....
Eftersom jag inte är så himla bevandrad i Stockholm och åker helt ensam så var det gan
Det var lite pengarna som styrde och även närheten och jag hittade ett vandrarhem/hotell som ligger ca 5 min från centralstationen:
City Hostel på Fleminggatan 19?....
Eftersom jag inte är så himla bevandrad i Stockholm och åker helt ensam så var det gan
Quote from Olof Robertson on 12 August 2008, 20:57Therese: du får gärna möta upp oss så åker vi till starten tillsammans. Om du inte vill känna dig så ensam alltså 🙂 Skriv ett PM till mig i så fall 🙂
Therese: du får gärna möta upp oss så åker vi till starten tillsammans. Om du inte vill känna dig så ensam alltså 🙂 Skriv ett PM till mig i så fall 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 20:22Lägenhetshotell i Alvik, med 3 arbetskamrater. Vi är anmälda som en kvartett!
Vi lär få åka lite tunnelbana, men det är ok. Åker dit på fredagen så vi ska ha lite kul oxå.
Lägenhetshotell i Alvik, med 3 arbetskamrater. Vi är anmälda som en kvartett!
Vi lär få åka lite tunnelbana, men det är ok. Åker dit på fredagen så vi ska ha lite kul oxå.