Quote from Guest on 24 August 2012, 21:45Hej,
Jag bor på södermalm och har inte direkt koll på Stockholm (är fortfarande rätt ny i stan). Jag vill gärna springa lite intervaller på en löpbana någonstans. Är det okej att köra på eget initiativ på idrottsplatserna runt om i stan? Typ Zinken?
Var
Hej,
Jag bor på södermalm och har inte direkt koll på Stockholm (är fortfarande rätt ny i stan). Jag vill gärna springa lite intervaller på en löpbana någonstans. Är det okej att köra på eget initiativ på idrottsplatserna runt om i stan? Typ Zinken?
Var
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 21:55De allra flesta idrottsanläggningarna i Stockholm är öppna för allmänheten när det inte pågår något evenemang, så det är bara att knata in. Zinken funkar bra, men tänk på att varvet är 360 meter (tror jag).
De allra flesta idrottsanläggningarna i Stockholm är öppna för allmänheten när det inte pågår något evenemang, så det är bara att knata in. Zinken funkar bra, men tänk på att varvet är 360 meter (tror jag).
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 22:02Lite längre än 360 är det allt, 370-380 ungefär. Jag springer där på lunchen ibland, och det har aldrig varit något problem.
Lite längre än 360 är det allt, 370-380 ungefär. Jag springer där på lunchen ibland, och det har aldrig varit något problem.
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2012, 09:14Stockholm Stadion är oftast öppet ...
Stockholm Stadion är oftast öppet ...
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 23:07Om du kan tänka dig att avstå löparbanor funkar Norra Hammarbyhamnen bra. Platt och rakt. Sträckan mellan Sjöstadsbåten och Skanstull är 1 km och kan självklart delas upp i mindre delar för kortare intervaller. Se upp för cyklister bara.
Om du kan tänka dig att avstå löparbanor funkar Norra Hammarbyhamnen bra. Platt och rakt. Sträckan mellan Sjöstadsbåten och Skanstull är 1 km och kan självklart delas upp i mindre delar för kortare intervaller. Se upp för cyklister bara.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 17:42Tack för tipsen! Kajen från skanstull känns schysst. Ska testa i veckan!
Tack för tipsen! Kajen från skanstull känns schysst. Ska testa i veckan!
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 10:05Helloj, mitt kontor har flyttat till Zinken, är det okej att man tränar på IP där på dagtid? Såg att nån av er tränade där på lunchen, gör ni det även under skolterminen (inlägget var från i somras).
Helloj, mitt kontor har flyttat till Zinken, är det okej att man tränar på IP där på dagtid? Såg att nån av er tränade där på lunchen, gör ni det även under skolterminen (inlägget var från i somras).
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 10:45Är inga problem att träna på Zinken även under terminerna, har samsats med skolklasser flera ggr utan problem.
Är inga problem att träna på Zinken även under terminerna, har samsats med skolklasser flera ggr utan problem.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 10:47Härligt att höra. Då ska jag inviga den i veckan. =)
Härligt att höra. Då ska jag inviga den i veckan. =)