Quote from Guest on 30 August 2011, 07:42I kväll är jag i Eksjö och tänkte springa lite i skogen, på motionsspår eller på någon led. Någon som har tips på bra ställe?
Mörker är inget problem då jag har med pannlampa.
Har bil och kan åka iväg en liten bit.
I kväll är jag i Eksjö och tänkte springa lite i skogen, på motionsspår eller på någon led. Någon som har tips på bra ställe?
Mörker är inget problem då jag har med pannlampa.
Har bil och kan åka iväg en liten bit.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 07:52Skämtar du? En stad som haft 2 regementen i hundra år har ju inget annat än löpspår i skogarna runt sig.
Skämtar du? En stad som haft 2 regementen i hundra år har ju inget annat än löpspår i skogarna runt sig.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 08:10Brännemon som ligger vid gamla utfarten mot Tranås. Vid rondellen precis framför ING 2 kör du norrut cirka 500m så ser du "spårcentralen" på vänster sida. Där finns allt ifrån 2k till 15k.
Brännemon som ligger vid gamla utfarten mot Tranås. Vid rondellen precis framför ING 2 kör du norrut cirka 500m så ser du "spårcentralen" på vänster sida. Där finns allt ifrån 2k till 15k.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 17:20@Mikael: Ehhh...vad bra då...
@Stefan: Tack för tipset...jag ska kolla Brännemon, om inte det "verkar bra" så åker jag nog till Eksjö SOKs klubbstuga och testar de spåren där. 14,5 km kan man få ihop om man tar alla tre spåren.
@Mikael: Ehhh...vad bra då...
@Stefan: Tack för tipset...jag ska kolla Brännemon, om inte det "verkar bra" så åker jag nog till Eksjö SOKs klubbstuga och testar de spåren där. 14,5 km kan man få ihop om man tar alla tre spåren.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 17:26I Eksjö ska du springa på Brännemon som är en fin anläggning med spår mellan 1 och 15km.Anläggningen ligger lite norr om ing2.
I Eksjö ska du springa på Brännemon som är en fin anläggning med spår mellan 1 och 15km.Anläggningen ligger lite norr om ing2.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 19:41Jepp, sprang på 15 km-spåret som var helt underbart. Gillade skarpt backarna vid 8 km!
14,44 km är spåret och min Garmin stämmer nog ganska bra.
Jepp, sprang på 15 km-spåret som var helt underbart. Gillade skarpt backarna vid 8 km!
14,44 km är spåret och min Garmin stämmer nog ganska bra.