Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte alltid jag mäter träningstiden. Ibland är det inte motiverat, ibland glömmer jag och ibland vill jag nöja mig med sträckan.

Tycker inte om att behöva hitta på en siffra då. 🙁

Jaa du kan sätta en nolla om du vill?
Eller sätta en idealtid för sträckan, säg att du drömmer om att springa på 4 min/km då multiplicerar du alltid sträckan du sprungit med 4 ...
Men tid är det som är lättast att mäta, oftast, och det är (för den ursprun

I sak har du rätt Lingling, ändå är det kvalité framför kvantité som är att föredra så lite skevt blir det.

Jo, fast har man väl satt tiden kan man öka kvaliteten 🙂

Ja men ibland kan man inte ens mäta sträckan. Mät tex sträckan på ett gympiingpass...

Skriv in 0min om du vill det 🙂 Så gjorde jag för att registrera steg 🙂

X---Ja men ibland kan man inte ens mäta sträckan. Mät tex sträckan på ett gympiingpass...

---X
precis pch grundidén är ju att kunna jämföra äpplen och päron 🙂

Om ni inte kan mäta sträcka, tid eller ansträngningsnivå varför skall ni regga??

Vet ni varför ni reggar så vet ni vad ni skall mata in?!?!

Antal ggr jag gör något ==> funkar bra med 0 överallt och du ser x ggr har jag gjort något

Ansträngning mata i

0 i tid fungerar alldeles utmärkt om man bara vill regga sträckan. Använde det senast när jag registrerade Multisport och ville rapportera in sträckorna på rätt aktivitet.
När man väl börjat tävla med andra personer här på funbeat, så blir man väldigt nog

Oh trodde man fick felmeddelande om man skrev 0...

Magnus: Reggar träning för att hålla koll på när jag tränar och ungefär hur mycket.
Ofta är det tid eller sträcka, ibland båda.
Allting behöver inte mätas på milimetern, man måste kunna slappna av med.