Quote from Panama B on 8 June 2007, 07:45>> Slappna av..
Jo men det ar kul att kunna folja upp jag har reggat sedan 2004 och det ar lite kul att se att man tranar mer idag an for 3 ar sedan ....
>> Slappna av..
Jo men det ar kul att kunna folja upp jag har reggat sedan 2004 och det ar lite kul att se att man tranar mer idag an for 3 ar sedan ....
Quote from Lena O on 8 June 2007, 08:02Regga Avslappning då 🙂
För varför regga man överhuvudtaget om man ska strunta i det då o då?
Vad är det för vitts?
Vad man regga är förstås upp till var o en ... men att avstå med förklaringen "Man måste slappna av ibland"??
Vill du inte ha statistik
Regga Avslappning då 🙂
För varför regga man överhuvudtaget om man ska strunta i det då o då?
Vad är det för vitts?
Vad man regga är förstås upp till var o en ... men att avstå med förklaringen "Man måste slappna av ibland"??
Vill du inte ha statistik
Quote from Funbeat user on 8 June 2007, 08:28mna kan ju föra en träningsdagbok där man bara antecknar vad man gjort "på en höft" om det är vad man vill, alla är olika. Men Linn, du vill föra in sträckor? Iaf om du kan, och det är ju en variant.
Alla distanssporter blir ju lite lustiga, ju hårdare m
mna kan ju föra en träningsdagbok där man bara antecknar vad man gjort "på en höft" om det är vad man vill, alla är olika. Men Linn, du vill föra in sträckor? Iaf om du kan, och det är ju en variant.
Alla distanssporter blir ju lite lustiga, ju hårdare m
Quote from Camilla Höög on 8 June 2007, 08:45Bästa moroten för mig att regga tid är för att placera mig högt på topplistan. Tyvärr så ligger jag en bit över mina arbetskompisar så jag har lagt till lite fler folk som jag har kontakt med på Funbeat och då hamnar jag genast en bit ner och får kämpa va
Bästa moroten för mig att regga tid är för att placera mig högt på topplistan. Tyvärr så ligger jag en bit över mina arbetskompisar så jag har lagt till lite fler folk som jag har kontakt med på Funbeat och då hamnar jag genast en bit ner och får kämpa va
Quote from Funbeat user on 8 June 2007, 09:48Ni missförstår mig
Jag gillar att se min förbättring på joggingen men missar jag att notera några data så vill jag inte hitta på data. Mycket dålig vetenskap, det.
Streckan är lätt att mäta med div kartservicer.
Nog blir jag sur när jag märker att jag glö
Ni missförstår mig
Jag gillar att se min förbättring på joggingen men missar jag att notera några data så vill jag inte hitta på data. Mycket dålig vetenskap, det.
Streckan är lätt att mäta med div kartservicer.
Nog blir jag sur när jag märker att jag glö
Quote from Camilla Höög on 8 June 2007, 10:20Jag håller inte med att tid är oviktigt. Jag anser att det hamnar på samma nivå som sträcka, reps och belastning.
Som jag ser det så består träning av i huvudsak dessa 3 typer av pass:
-Långpass (tid)
-Distanspass (sträcka)
-Intervall/fartlek (belastning
Jag håller inte med att tid är oviktigt. Jag anser att det hamnar på samma nivå som sträcka, reps och belastning.
Som jag ser det så består träning av i huvudsak dessa 3 typer av pass:
-Långpass (tid)
-Distanspass (sträcka)
-Intervall/fartlek (belastning
Quote from Lena O on 8 June 2007, 11:14hmm, visst är vi olika.
Tid är allt för mig.
Jag tänka sällen på hur långt jag ska åka i första hand tänka jag på hur länge.
Sedan få jag kommer på en runda som kan motsvara den tiden.
När vi fråga varandra på cykelklubben hur mycket blev det igår? Får ma
hmm, visst är vi olika.
Tid är allt för mig.
Jag tänka sällen på hur långt jag ska åka i första hand tänka jag på hur länge.
Sedan få jag kommer på en runda som kan motsvara den tiden.
När vi fråga varandra på cykelklubben hur mycket blev det igår? Får ma
Quote from Funbeat user on 8 June 2007, 23:42Jag är lite olika, tid är det oftast, helst så länge som möjligt, typ promenader och cykling. Men med simningen så är det längden som är viktig, och att få ner tiden på min satta distans, vilket är 1km. Dvs 40 längder. Så ibland har man glömt klockan, då
Jag är lite olika, tid är det oftast, helst så länge som möjligt, typ promenader och cykling. Men med simningen så är det längden som är viktig, och att få ner tiden på min satta distans, vilket är 1km. Dvs 40 längder. Så ibland har man glömt klockan, då
Quote from Funbeat user on 9 June 2007, 12:39Marie!
Låter lite läskigt att simma tvärs över. Är det långt och djupt? I så fall skulle nog jag simma längs efter, i t ex 10 min och sen vända och simma tillbaka. Kan ju upprepas flera gånger. Tar man ett riktmärke där man vänder ser man ju om man kommer
Marie!
Låter lite läskigt att simma tvärs över. Är det långt och djupt? I så fall skulle nog jag simma längs efter, i t ex 10 min och sen vända och simma tillbaka. Kan ju upprepas flera gånger. Tar man ett riktmärke där man vänder ser man ju om man kommer
Quote from Funbeat user on 9 June 2007, 15:05Låter iofs smart! Varför tänkte inte jag på det. Jo det är lite läskigt, men jag vill ju jobba bort lite av bottenrädslan 😮
Simma längs med tror jag tom att min mor går med på att jag gör 😛 Hon tyckte inte jag skulle simma i älven då den är ström 🙂
Låter iofs smart! Varför tänkte inte jag på det. Jo det är lite läskigt, men jag vill ju jobba bort lite av bottenrädslan 😮
Simma längs med tror jag tom att min mor går med på att jag gör 😛 Hon tyckte inte jag skulle simma i älven då den är ström 🙂