Quote from Guest on 7 April 2010, 18:23Hej på er. Säkert en dum fråga men vad är meningen men att ha 2 TH Grupper.
Hej på er. Säkert en dum fråga men vad är meningen men att ha 2 TH Grupper.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 18:33Jag är lite nybörjare på html och för att inte Olle ska få huvudbry så kan jag göra alla misstag i testgruppen.
Jag är lite nybörjare på html och för att inte Olle ska få huvudbry så kan jag göra alla misstag i testgruppen.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 10:18Får du ordning på det hela Alexander? Det närmar sig 1 maj 🙂
Får du ordning på det hela Alexander? Det närmar sig 1 maj 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:39Absolut. 🙂 Har suttit i förra veckan (det var roligare än jag trodde) och lärt mig uppdatera sajten. Har en klar bild av hur det ska se bli. Nu ska vi bara ordna med material.
Absolut. 🙂 Har suttit i förra veckan (det var roligare än jag trodde) och lärt mig uppdatera sajten. Har en klar bild av hur det ska se bli. Nu ska vi bara ordna med material.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 12:16Alex - Kolla med Annelie om designen. Hon finns som medlem i vår andra TH grupp
Alex - Kolla med Annelie om designen. Hon finns som medlem i vår andra TH grupp
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 15:35Toppen.
Har vi fått ett förslag från henne? Fick en för ett tag sedan som inte gick att öppna. Fick aldrig en jpg.
Toppen.
Har vi fått ett förslag från henne? Fick en för ett tag sedan som inte gick att öppna. Fick aldrig en jpg.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:12Ställ frågan direkt till Annelie på andra TH.
Varken jag eller Gary har något nytt från henne...
Ställ frågan direkt till Annelie på andra TH.
Varken jag eller Gary har något nytt från henne...
Quote from Lena O on 14 April 2010, 23:04Snacka lite med Billy och vi undrar om vi inte ska ha små bollar från Team Hope Loggan i bakgrunden i dessa färgar, blå. gul, grön.
och plocka bort cyklistloggan. (fel färg och grenspecifik)
Snacka lite med Billy och vi undrar om vi inte ska ha små bollar från Team Hope Loggan i bakgrunden i dessa färgar, blå. gul, grön.
och plocka bort cyklistloggan. (fel färg och grenspecifik)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:49Kolla designen på http://www.teamrideofhope.se/
Alltså loggan i bakgrunden...
Kolla designen på http://www.teamrideofhope.se/
Alltså loggan i bakgrunden...
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 13:37Den borde funka snyggt.
Det är flera bakgrundbilder som ligger på varandra. Men på min andra dator med photoshop kan jag nog få ihop dessa bra. + lägga in det i testgruppen så vi får en uppfattning om hur det kommer se ut.
Den borde funka snyggt.
Det är flera bakgrundbilder som ligger på varandra. Men på min andra dator med photoshop kan jag nog få ihop dessa bra. + lägga in det i testgruppen så vi får en uppfattning om hur det kommer se ut.