Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 17:28Bra, jag menar själva idén. Jag tycker att Team Ride of Hope är väldigt rörig och ögonen går i kors av alla loggor.
Men när det gäller Funbeat och Team Hope så hamnar loggorna inte ända ut i kant utan blir bara så och små.
Hmm, förstod ni det...
Bra, jag menar själva idén. Jag tycker att Team Ride of Hope är väldigt rörig och ögonen går i kors av alla loggor.
Men när det gäller Funbeat och Team Hope så hamnar loggorna inte ända ut i kant utan blir bara så och små.
Hmm, förstod ni det...
Quote from Lena O on 21 April 2010, 19:51typ så?
BILD:http://www.venacava.se/bcf/bkgrund.jpgfast max 30% opaque?
typ så?
BILD:http://www.venacava.se/bcf/bkgrund.jpg
fast max 30% opaque?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 20:11Kan funka bra
Kan funka bra
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 11:28Funkar bra.
Sedan har jag en idé att om man har temaveckor för vissa samarbetspartners, så kan man göra en "metro" och ha deras logga + färg på samma sätt i bakgrunden. Det blir exponering för dem men det sticker inte direkt i ögonen då man inte ser hela
Funkar bra.
Sedan har jag en idé att om man har temaveckor för vissa samarbetspartners, så kan man göra en "metro" och ha deras logga + färg på samma sätt i bakgrunden. Det blir exponering för dem men det sticker inte direkt i ögonen då man inte ser hela
Quote from Lena O on 22 April 2010, 13:58Kommer det att ge en slant till BCF undrar jag?
Kommer det att ge en slant till BCF undrar jag?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:41Tror att det blir för mycket jobb.
Det är bättre att vi håller oss till att ge utrymme för Banners
Tror att det blir för mycket jobb.
Det är bättre att vi håller oss till att ge utrymme för Banners
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 16:44Gary: Förhoppningsvis, i alla fall indirekt (fler medlemmar pga bra förmånder i TH).
Billy: Jepp. Tänkte över idén igen. Blir meckigt.
Gary: Förhoppningsvis, i alla fall indirekt (fler medlemmar pga bra förmånder i TH).
Billy: Jepp. Tänkte över idén igen. Blir meckigt.