Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 03:30Kan också vara som så att viss värme av lårmusklerna är positivt fysiologiskt.
Kan också vara som så att viss värme av lårmusklerna är positivt fysiologiskt.
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 09:46Kan man raka benen så kan man raka armhålorna också!
Kan man raka benen så kan man raka armhålorna också!
Quote from Lena O on 6 June 2008, 10:03NEeeejjj ... ushc vad stubben kommer att skarva ...
som jag lärde mig ner i Italien, raka aldrig ansiktet på morgonen när man ska ut och cykla heller ... hjälmens remm skarvar, och svetten *aj*
NEeeejjj ... ushc vad stubben kommer att skarva ...
som jag lärde mig ner i Italien, raka aldrig ansiktet på morgonen när man ska ut och cykla heller ... hjälmens remm skarvar, och svetten *aj*
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 11:25Man behöver ju inte ha flätor i armhålorna iaf.
Man behöver ju inte ha flätor i armhålorna iaf.
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 12:28gary, vaxar du armhålorna så blir stubben mycket mjukare och sticks inte.
gary, vaxar du armhålorna så blir stubben mycket mjukare och sticks inte.
Quote from Lena O on 7 June 2008, 00:01Jessica .. Börja jag att vaxa armhålarna har jag nog större problem att bekymra mig över (#)
Jessica .. Börja jag att vaxa armhålarna har jag nog större problem att bekymra mig över (#)
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 00:02😀
😀
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 12:13Köpte mig ett cykellinne från craft i tältet i Motala helgen. Superskönt material.
Måste jag bli triatlet nu då?
Köpte mig ett cykellinne från craft i tältet i Motala helgen. Superskönt material.
Måste jag bli triatlet nu då?
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 12:14ja det måste du. nu finns ingen återvändo
ja det måste du. nu finns ingen återvändo
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 12:19Räcker det inte med att man cyklar en dag, simmar en och springer en annan? Nähä, då kallas det att motionera bara. Fattar inte hur man ska få benen att springa efter man har cyklat. Känns som mina ben skulle fortsätta med rundtrampet och löptekniken skul
Räcker det inte med att man cyklar en dag, simmar en och springer en annan? Nähä, då kallas det att motionera bara. Fattar inte hur man ska få benen att springa efter man har cyklat. Känns som mina ben skulle fortsätta med rundtrampet och löptekniken skul