Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det finns en funktion för att bjuda in andra personer i FunBeat till de grupper man är med i. Men nästan ingen använder den. Så då undrar jag: Har ni inte hittat den? Funkar den inte? Eller behövs den inte?

(Sade han bittert :-))

Jag har inga kompisar så jag behöver inga jävla funktioner....

🙂

Haha!

Jag har blivit inbjuden några gånger just då någon har skapat en ny grupp. Då har det känts bra att funktionen finns. Så den är nog inte helt onödig.

Vad gäller vår lille Gnurf som bara klarar av att gå upp 0,7 kg om året så kanske du kunde lägga med hon

Per, en sån vacker tanke. Men Olle, du kan ju hitta ngn lgoritm för att skapa en lista på de där som är med överallt så att de ständigt får inbjudningar till nya grupper? Eller administratören får en sån lista, bara att skicka iväg eller rensa efter och l

Det där var faktiskt ett räknefel Pelle, vilket jag inte trodde mig själv om möjlig att prestera, då den beräkningen utgick från 1991. 0,97 torde vara korrekt numeriskt värde...

I övrigt inga illusioner om kompisar. Eller för att citera en mycket god Vän

Hmmm....
Du har alltså en mycket god vän, men inga kompisar.

Du törs väl inte säga annat, så tungsint som han var.

gnäll gnäll gnäll ,sluta ngn gg

My

Dom hade slutade för två veckor sedan! 😉

My, jag har läst flera av Dina inlägg från igårkväll (den 7/4) och undrar bara; var Du på dåligt humör eller vad??? Var Du ute efter att provocera...bara en stilla undran. Jag upplever att stämningen inne på Fun Beat är både kamratlig och hjärtlig, trots