Quote from Guest on 7 May 2010, 08:28Heeelt otränad (nu snackar vi andfådd av en promenad på 200 m till affären) och med 30 kg övervikt har jag nu beslutat mig för att åtgärda min kropp och hälsa. Det är verkligen skitjobbigt att vara sådanhär även om det till viss del har andra orsaker än r
Heeelt otränad (nu snackar vi andfådd av en promenad på 200 m till affären) och med 30 kg övervikt har jag nu beslutat mig för att åtgärda min kropp och hälsa. Det är verkligen skitjobbigt att vara sådanhär även om det till viss del har andra orsaker än r
Quote from Christer Berg on 7 May 2010, 08:38Jag skulle rekommendera att du frågar gym instruktörerna om du får krämpor på gym.
De ska ju kunna sina maskiner och vanliga problem i samband med dem. Och förhoppningsvis hur man undviker att få krämper!
Jag skulle rekommendera att du frågar gym instruktörerna om du får krämpor på gym.
De ska ju kunna sina maskiner och vanliga problem i samband med dem. Och förhoppningsvis hur man undviker att få krämper!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 08:42Ja men det är ju klart! *slår mig för pannan* Tack för snabbt svar!
Ja men det är ju klart! *slår mig för pannan* Tack för snabbt svar!
Quote from Christer Berg on 7 May 2010, 08:48Om du känner att du vill vara med i ett glatt gäng som vill gå ner i vikt och som peppar och stödjer varandra så rekommenderar jag att du kikar in på denna tråden:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=666393
Om du känner att du vill vara med i ett glatt gäng som vill gå ner i vikt och som peppar och stödjer varandra så rekommenderar jag att du kikar in på denna tråden:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=666393
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:18Trång sko eller brist på hålfotsstöd skulle kunna ge domning pga hopträngning. Lösningen är i så fall lagom stor skor alt. inlägg i skorna som hjälpter till att hålla upp fotvalven.
Trång sko eller brist på hålfotsstöd skulle kunna ge domning pga hopträngning. Lösningen är i så fall lagom stor skor alt. inlägg i skorna som hjälpter till att hålla upp fotvalven.