Quote from Guest on 26 March 2012, 10:58Igår kastat mej ut och joggade milen, efter att jobbat med trädgårdsarbete, samt varit i skogen och huggit ved i flera timmar. Mat och dryck kom helt på efterkälken. Jag kände mej riktigt mör och trött när jag lämnade skogen. Ändå bestämde jag mej för att
Igår kastat mej ut och joggade milen, efter att jobbat med trädgårdsarbete, samt varit i skogen och huggit ved i flera timmar. Mat och dryck kom helt på efterkälken. Jag kände mej riktigt mör och trött när jag lämnade skogen. Ändå bestämde jag mej för att
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 11:08Jag har en liknande upplevelse. Om jag städar och dammsuger innan jag går ut och joggar känns det lättare och går ofta bättre. Troligtvis är det för att det blir en sorts uppvärmning som gör det lättare att gå in i löpningen. 🙂
Jag har en liknande upplevelse. Om jag städar och dammsuger innan jag går ut och joggar känns det lättare och går ofta bättre. Troligtvis är det för att det blir en sorts uppvärmning som gör det lättare att gå in i löpningen. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 14:47Känner man sig trött och seg har man inga förväntningar på passet, därav blir det en liten överraskning mentalt när det känns "bättre" än förväntat. Jämför med hur det känns när det regnar på semestern eller när det är sol och +20 i mars. Förväntas gentem
Känner man sig trött och seg har man inga förväntningar på passet, därav blir det en liten överraskning mentalt när det känns "bättre" än förväntat. Jämför med hur det känns när det regnar på semestern eller när det är sol och +20 i mars. Förväntas gentem