Quote from Guest on 24 June 2008, 20:49Hej! Jag är en kille på 16 år som tränat löpning på egen hand i ca ett år. Det har gått bra, jag har tränat vecka efter vecka och då och då känner jag att jag har förbättrats t.ex. när jag slår personliga rekord.
Jag har bara gjort framsteg inga "baksteg
Hej! Jag är en kille på 16 år som tränat löpning på egen hand i ca ett år. Det har gått bra, jag har tränat vecka efter vecka och då och då känner jag att jag har förbättrats t.ex. när jag slår personliga rekord.
Jag har bara gjort framsteg inga "baksteg
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 20:59Det kan ju vara mycket som händer i kroppen rent allmänt i din ålder. Det jag spontant ser kring din träning är väl möjligen att alla dina pass ligger på relativt hög ansträngning (läste bara färgmarkeringen) och inga riktiga "uppbyggnadspass". Å andra si
Det kan ju vara mycket som händer i kroppen rent allmänt i din ålder. Det jag spontant ser kring din träning är väl möjligen att alla dina pass ligger på relativt hög ansträngning (läste bara färgmarkeringen) och inga riktiga "uppbyggnadspass". Å andra si
Quote from Elias Engqvist on 24 June 2008, 21:01Bra svar!
Bra svar!
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:10Var detta under t ex en vecka eller har det pågått under längre tid? Om det var enbart under en vecka kan det ev. bero på en infektion i kroppen.
Jag har själv fått problem med mjölksyra på senare tid - verkar som om konditionen är bra men mina vader hä
Var detta under t ex en vecka eller har det pågått under längre tid? Om det var enbart under en vecka kan det ev. bero på en infektion i kroppen.
Jag har själv fått problem med mjölksyra på senare tid - verkar som om konditionen är bra men mina vader hä
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:19Kollade din kalender, låter som en infektion om inget annat i livet ändrats...
Jag märker när jag har en förkylning i kroppen på att jag inte kommer upp i arbetspuls, utan bara rusar pulsen vid t.ex backar.Sedan är det viktigt att komma ihåg att result
Kollade din kalender, låter som en infektion om inget annat i livet ändrats...
Jag märker när jag har en förkylning i kroppen på att jag inte kommer upp i arbetspuls, utan bara rusar pulsen vid t.ex backar.
Sedan är det viktigt att komma ihåg att result
Quote from Jonas Täng on 24 June 2008, 21:30Försämringen verkar sammanfalla ganska väl med sommarlovet... Ändrade rutiner? Eller har du samma sov- och mattider som under terminerna? Samma sorts mat som i skolan? Sommarjobbar eller är ledig? Mycket datortid? Annat? Är du mer eller mindre vardagsakti
Försämringen verkar sammanfalla ganska väl med sommarlovet... Ändrade rutiner? Eller har du samma sov- och mattider som under terminerna? Samma sorts mat som i skolan? Sommarjobbar eller är ledig? Mycket datortid? Annat? Är du mer eller mindre vardagsakti
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 22:19Du har fått många bra svar här som jag håller med till 100%.
Det enda jag har att tillföra är att enligt min erfarenhet så går framstegen i resultaten inte framåt med jämn fart. Det sker mera ryckvis för mig. Jag ligger och harvar på samma miltid i måna
Du har fått många bra svar här som jag håller med till 100%.
Det enda jag har att tillföra är att enligt min erfarenhet så går framstegen i resultaten inte framåt med jämn fart. Det sker mera ryckvis för mig. Jag ligger och harvar på samma miltid i måna
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 22:26Om du nu sprungit och haft en förkylning i kroppen kan det ta mellan 2-3 veckor igen innan du kan slå dina rekord igen - så var det för mig iaf.
Om du nu sprungit och haft en förkylning i kroppen kan det ta mellan 2-3 veckor igen innan du kan slå dina rekord igen - så var det för mig iaf.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 22:33Tack för alla snabba och bra svar!
Angående ansträngnigsnivå på träningspassen så visar dom nog lite högt jämfört med andra, det beror nog inte på att jag tar i mer, utan att jag från början satte passen ganska högt på skalan. Men jag borde kankse ha ett
Tack för alla snabba och bra svar!
Angående ansträngnigsnivå på träningspassen så visar dom nog lite högt jämfört med andra, det beror nog inte på att jag tar i mer, utan att jag från början satte passen ganska högt på skalan. Men jag borde kankse ha ett
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 22:37"Och ja, bland kan det t.o.m. gå bakåt innan det går framåt." Ja! hoppas det är så för mig! 🙂
Det är samma för mig, ryckvis blir jag bättre men att det går bakåt är en ny upplevelse
"Och ja, bland kan det t.o.m. gå bakåt innan det går framåt." Ja! hoppas det är så för mig! 🙂
Det är samma för mig, ryckvis blir jag bättre men att det går bakåt är en ny upplevelse