Quote from Guest on 12 April 2008, 13:43Fick den frågan av en kollega på jobbet när jag satt och berättade att jag förra året började köra massa lopp och tänkte försöka bränna av några i år också.
Jag försökte svara honom så gott det gick men det vore intressant att höra några andra åsikter...
Fick den frågan av en kollega på jobbet när jag satt och berättade att jag förra året började köra massa lopp och tänkte försöka bränna av några i år också.
Jag försökte svara honom så gott det gick men det vore intressant att höra några andra åsikter...
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 13:53En del gör det antagligen för att det är fler som kör samtidigt och får lite motivation. Andra kanske ser det som personliga tester på vilken form de har osv.
En del gör det antagligen för att det är fler som kör samtidigt och får lite motivation. Andra kanske ser det som personliga tester på vilken form de har osv.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 13:59Trevligt att cykla med andra...träna på klungkörning..:-)
Trevligt att cykla med andra...träna på klungkörning..:-)
Quote from ellen olsson on 12 April 2008, 14:06> Sitter just nu och funderar på vilka nya lopp jag skall prova på i år.... Känns lite tråkigt att bara köra samma som förra året...
Jag kan rekommendera Frankrike och Italien. Spanien är dessutom på stark frammarsch.
Vélo101 har en bra kalender över stö
> Sitter just nu och funderar på vilka nya lopp jag skall prova på i år.... Känns lite tråkigt att bara köra samma som förra året...
Jag kan rekommendera Frankrike och Italien. Spanien är dessutom på stark frammarsch.
Vélo101 har en bra kalender över stö
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 16:17Det är kul med jättemånga människor som träffas och gör något tillsammans. Ungefär som att delta i kravaller fast mer socialt accepterat.
Det är kul med jättemånga människor som träffas och gör något tillsammans. Ungefär som att delta i kravaller fast mer socialt accepterat.
Quote from Lena O on 12 April 2008, 16:25Människor är flockdjur,
Det är kul att träna tillsammans, och om cyklingen är din grej, då kommer du att träffa många nya ansikten ute på Motionslopp
Människor är flockdjur,
Det är kul att träna tillsammans, och om cyklingen är din grej, då kommer du att träffa många nya ansikten ute på Motionslopp
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 17:43>Trevligt att cykla med andra...träna på klungkörning.
Det är möjligt i de flesta klubbar också samtidigt lär man sig lite om träning , taktik, mekning m.m
>Det är kul med jättemånga människor som träffas och gör något tillsammans. Ungefär som att delta
>Trevligt att cykla med andra...träna på klungkörning.
Det är möjligt i de flesta klubbar också samtidigt lär man sig lite om träning , taktik, mekning m.m
>Det är kul med jättemånga människor som träffas och gör något tillsammans. Ungefär som att delta
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 19:11Sällan brukar man brista ut i skratt Gunnar men jag gjorde faktiskt det när jag läste din kommentar om kravaller..!! (t+)
Förtydligande, jag har alltså redan kört ett antal lopp förra året och tänkte fortsätta i år.
För mig så fungerar lopp som en moti
Sällan brukar man brista ut i skratt Gunnar men jag gjorde faktiskt det när jag läste din kommentar om kravaller..!! (t+)
Förtydligande, jag har alltså redan kört ett antal lopp förra året och tänkte fortsätta i år.
För mig så fungerar lopp som en moti
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 20:29Jag tycker att det är lite spännande med motionslopp! För mig som tränar ensam för det mesta ger det dessutom en chans att komma upp i lite högre hastigheter än annars. Och karaktärsdanande - det går åt en rejäl portion självironi för att kunna skratta nä
Jag tycker att det är lite spännande med motionslopp! För mig som tränar ensam för det mesta ger det dessutom en chans att komma upp i lite högre hastigheter än annars. Och karaktärsdanande - det går åt en rejäl portion självironi för att kunna skratta nä
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 20:41Kravallcykling 🙂
Fick plötsligt ett nytt uppslag hur man motiverar sig att ta sig till klubbträningen!
Kravallcykling 🙂
Fick plötsligt ett nytt uppslag hur man motiverar sig att ta sig till klubbträningen!