Quote from Jan Lundquist on 12 April 2008, 22:11Jag kan tycka att det är mycket att betala några hundra för att köra en runda av något slag. Samtidigt vet jag att på de rundorna presterar jag bättre än på mina ensamma rundor pga allt folk som peppar och hejar och granskar i kombination med service av d
Jag kan tycka att det är mycket att betala några hundra för att köra en runda av något slag. Samtidigt vet jag att på de rundorna presterar jag bättre än på mina ensamma rundor pga allt folk som peppar och hejar och granskar i kombination med service av d
Quote from Mats Andersson on 12 April 2008, 22:19- Man får en trevlig dag tillsammans med kompisar
- Man vet att man är med och stödjer den arrangerade föreningen
- Man får träning
- Man kan unna sig extra god mat efteråt.Där är mina anledningar till att köra motionslopp
- Man får en trevlig dag tillsammans med kompisar
- Man vet att man är med och stödjer den arrangerade föreningen
- Man får träning
- Man kan unna sig extra god mat efteråt.
Där är mina anledningar till att köra motionslopp
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 22:56Christer, du hade bra sammanfattning tycker jag.
Just dom skäl du skriver om är mycket skälet till att jag bestämt mig för att köra Ride of Hope, fastän man då stödjer Cancerforskningen. Jag har nog aldrig stött någon sådan sak och tycker det är dags.. o
Christer, du hade bra sammanfattning tycker jag.
Just dom skäl du skriver om är mycket skälet till att jag bestämt mig för att köra Ride of Hope, fastän man då stödjer Cancerforskningen. Jag har nog aldrig stött någon sådan sak och tycker det är dags.. o
Quote from Mats Andersson on 12 April 2008, 23:21Toppen Jonas!
Toppen Jonas!
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 08:58Härligt Jonas!!! Ser fram emot att träffa dig under loppet! 🙂
Härligt Jonas!!! Ser fram emot att träffa dig under loppet! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 17:01>Varför betalar man xxx kronor för att "plåga" sig runt en dag med en nr-lapp...?
Gör att ta reda på om man klarar av det...
I vardagen stötet iaf jag inte på några direkt oöverkomliga fysisiska hinder, så då måsta jag sätta upp mål och prova lopp för
>Varför betalar man xxx kronor för att "plåga" sig runt en dag med en nr-lapp...?
Gör att ta reda på om man klarar av det...
I vardagen stötet iaf jag inte på några direkt oöverkomliga fysisiska hinder, så då måsta jag sätta upp mål och prova lopp för
Quote from Lotta W on 13 April 2008, 22:26- Det är kul att köra motionslopp!
- Det är kul att köra motionslopp!
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:27Det är roligare att tävla!
Det är roligare att tävla!
Quote from Mats Andersson on 13 April 2008, 22:40Good for you
Good for you
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 01:17Förmodligen för att man tycker att det är kul jag cyklar motionslopp för det är bra träning inför tävlingar, dom flesta motionslopp har snabbgrupper där det ibland går lika fort som om du skulle ha kört en tävling och då menar jag snitt farter på 40-45km/
Förmodligen för att man tycker att det är kul jag cyklar motionslopp för det är bra träning inför tävlingar, dom flesta motionslopp har snabbgrupper där det ibland går lika fort som om du skulle ha kört en tävling och då menar jag snitt farter på 40-45km/