Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag saknar funktionen att kunna lägga in tidpunkten för träningen. Om jag nu ska genomföra ett pass på kvällen så blir jag påmind 10 timmar innan med frågan om jag genomfört passet. Inte för att dte är så allvarligt, men det hade varit bra att skriva in f

Jättebra idé!

Ja det hade varit toppen. (t+)

Håller med! Tycker inte om att den "Tjatar" samma dag hela tiden, kunde börja två timmar före eller så 😉

Japp, hade varit perfa om det funkade m o logga tiden! Kan man ju dessutom hålla reda på om man går morgonpromenader tex el på kvällen osv. 🙂

Tycker också att det är ett utmärkt förslag! 😀

Håller med. Plus att då skulle tiden styra sorteringen och inte den ordningen som man registrerade inläggen.

Och jag har aldrig saknat att ange vilken _tid_ träningen ska ske. Tvärtom ligger den där som en bra påminnelse tills det är avklarat och kan bockas av 🙂

Låter bra att kunna lägga in tiden. Då borde man dessutom kunna planera ett pass senare samma dag utan att det registreras som avklarat.

Håller med Stina. Har aldrig känt behovet av att ange tiden. Tycker inte heller att den stör när den ligger som en gul rand om jag loggar in före jag genomfört träningen. Det är ju inte så att den blinkar, poppar upp eller stör på nåt sätt.

12