Quote from Camilla Höög on 23 May 2007, 23:46Kan vara bra för vissa, men jag orkar inte lägga in en tidpunkt för min träning. Tiden står i handdatorn.
Bara det är valfritt, så är det bra förslag.
Kan vara bra för vissa, men jag orkar inte lägga in en tidpunkt för min träning. Tiden står i handdatorn.
Bara det är valfritt, så är det bra förslag.
Quote from Funbeat user on 24 May 2007, 00:37Jag skulle kunna nöja mig med t ex en rullgardinameny som den med skalan där man väljer morgon, förmiddag, lunch, eftermiddag eller kväll om det vore enklare att implementera än klockslag och sådant.
Jag skulle kunna nöja mig med t ex en rullgardinameny som den med skalan där man väljer morgon, förmiddag, lunch, eftermiddag eller kväll om det vore enklare att implementera än klockslag och sådant.
Quote from Funbeat user on 24 May 2007, 09:12Klart man vill ha tidpunkten för träningen. Nu sitter jag och skriver tiden först i kommentars fältet bara för att det inte finns någon annan möjlighet.
Jag får idrotta 3h per vecka på arbetstid och sitter varje månad och tidsredovisar mig för att få lön
Klart man vill ha tidpunkten för träningen. Nu sitter jag och skriver tiden först i kommentars fältet bara för att det inte finns någon annan möjlighet.
Jag får idrotta 3h per vecka på arbetstid och sitter varje månad och tidsredovisar mig för att få lön
Quote from Funbeat user on 24 May 2007, 22:43Stämpelklocka?
Stämpelklocka?
Quote from Funbeat user on 24 May 2007, 23:03jag vill också ha tider ju, det e ju perfa för o se om jag tagit min promis varje dag o när!
Dessutom var det skitlyxigt att få all träning i veckan betald i princip... vilket superbolag är det då? 😉 Annars läste jag ngt om ett som sponsrade alla medarb
jag vill också ha tider ju, det e ju perfa för o se om jag tagit min promis varje dag o när!
Dessutom var det skitlyxigt att få all träning i veckan betald i princip... vilket superbolag är det då? 😉 Annars läste jag ngt om ett som sponsrade alla medarb
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 11:39Bra idé.
Bra idé.
Quote from Tini Kjellin on 5 June 2007, 16:42Jörgen innan någon sådan funktion dykt upp kan du ju skriva i kommentaren när du reggar aktiviteten när du utförde den. Uj vilken trevlig mening. 🙂
//E
Jörgen innan någon sådan funktion dykt upp kan du ju skriva i kommentaren när du reggar aktiviteten när du utförde den. Uj vilken trevlig mening. 🙂
//E
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 18:50Fast jag vill ha funktionen så att allt kommer i rätt ordningen 😉
Fast jag vill ha funktionen så att allt kommer i rätt ordningen 😉
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 23:19Javisst är det Försvarsmakten som erbjuder alla anställda 3 timmar betald fysisk träning i veckan. Detta för att få friskare/gladare människor på arbetsplatsen. Sjukskrivningar är ju inte kul, varken för den enskilde eller för arbetsgivaren.
Javisst är det Försvarsmakten som erbjuder alla anställda 3 timmar betald fysisk träning i veckan. Detta för att få friskare/gladare människor på arbetsplatsen. Sjukskrivningar är ju inte kul, varken för den enskilde eller för arbetsgivaren.