Quote from Guest on 14 August 2009, 18:35Jag har lyckats spela in IM från Österrike och Lanzarote i år. Men det finns ju många fler tävlingar än så. Surt tycker jag. Tvi för fotboll och hockey.
Jag har lyckats spela in IM från Österrike och Lanzarote i år. Men det finns ju många fler tävlingar än så. Surt tycker jag. Tvi för fotboll och hockey.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 18:45Bra fråga.
Bra fråga.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 20:44Så längdskidåkning är inte jobbigt?
Så längdskidåkning är inte jobbigt?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 20:49Det är bara svenskarna på femmilen som tycker att det är jobbigt. De plogar till de andra i 48 km.
Det är bara svenskarna på femmilen som tycker att det är jobbigt. De plogar till de andra i 48 km.
Quote from ellen olsson on 14 August 2009, 20:55Längdskidåkning är lite speciellt. Det är fortfarande "en del av den svenska folksjälen". Om 15-20 år kommer de nog inte att titta på längdskidåkning heller...
Längdskidåkning är lite speciellt. Det är fortfarande "en del av den svenska folksjälen". Om 15-20 år kommer de nog inte att titta på längdskidåkning heller...
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 21:31Håller med om att det inte är så mycket triathlon på tv. Man man kan ju se endel tv på nätet. Här är en bra länk: http://www.triathlonlive.tv/. // Christian
Håller med om att det inte är så mycket triathlon på tv. Man man kan ju se endel tv på nätet. Här är en bra länk: http://www.triathlonlive.tv/. // Christian
Quote from j sollerman on 15 August 2009, 10:45förr visade tv4 sport en del.
förr visade tv4 sport en del.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 10:47Nu visar tv4 sport fiske&jakt, Jackpott, Gladiatorerna, pokerstars, trav och annat sportsligt.
Nu visar tv4 sport fiske&jakt, Jackpott, Gladiatorerna, pokerstars, trav och annat sportsligt.
Quote from j sollerman on 15 August 2009, 10:56de va bättre förr 😉
de va bättre förr 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 11:18I ärlighetens namn så sänds väl sport på TV ganska mkt i relation till antalet intresserade/utövare.
Vilka sporter kan ni nämna som sänds med regelbundenhet som inte är fotboll, ishockey, handboll, tennis, friidrott, golf och simning?När det var OS tyck
I ärlighetens namn så sänds väl sport på TV ganska mkt i relation till antalet intresserade/utövare.
Vilka sporter kan ni nämna som sänds med regelbundenhet som inte är fotboll, ishockey, handboll, tennis, friidrott, golf och simning?
När det var OS tyck