Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Underligt nog så visar de fotboll från OS och gärna i repris också.
Tacka vet jag Dansk TV. Där visar de betydligt mer av de mindre sporterna och under hela året.

Erik: Skidor - både alpint och langd - och skidskytte.

Ja, jag missade skidåkning (och säkert massa annat), men min poäng kvarstår, det finns många sporter som är större än triathlon och som ändå inte visas på TV.

Ja, detär tragiskt.
Om de fick bestämma helt fritt så skulle de bara visa fjollboll, hockey och friidrott. Det är väl vad TV4 erbjuder?
De enda undantagen skulle göras i samband med OS.

Säga vad man vill om Eurosport men av de kanaler som finns tillgängl

Jag tycker det är helt fel att gå efter hur stor en sport är. Tycker man borde gå efter hur intressant sporten är.

Men ni missade väl inte "Utmaningen" i söndags? I så fall så kan ni se programmet igen på http://www.tv6.se/play
Tyvärr var det i två delar så n

"Intressant" är ju direkt fånigt subjektivt.

Skönt bittra folk är på fotboll och hockey då. Jag har sett lite triathlon (sammandrag från någon Ironman-tävling) på ESPN America, men det är nog allt. Jag är dock varken förvånad eller gnäller om vad som visas istället och som jag inte gillar. Efterfråg

Gillar man idrotter med dopingproblem så är fotboll o ishockey lämpliga att delta i eller beskåda.

Jag har fått för mig att dom som jobbar på tv gillar fotboll och då vill dom sända det för det kan dom och då vet dom vad dom talar om. Skulle dom sända något annat förstår dom sig inte på och vill inte göra bort sig.
Så infiltera tv ( börja jobba där ) s

Eurosport har sänt cykel i ganska många år nu men det har inte precis fått genomslag ens på sportrapportering i de svenska kanalerna.
Till och med på Arthur Ringarts tid så visades det mer cykel per år.
Det visas fotboll på längs o tvärs. Samma inslag ka